(Removed from publishing)

Myyntireskontranhoitaja
Poolia Suomi Oy

Original publication date 1.8.2019

Vantaalla toimiva kansainvälinen asiakasyrityksemme etsii Myyntireskontran hoitajaa määräaikaiseen työsuhteeseen. Työt alkaisivat syyskuun aikana ja jatkuisivat tammikuun 2020 loppuun asti.


Työtehtävät

Toimenkuvaasi kuuluu muuan muassa: 
- Saapuvien rahasuoritusten kohdistus reskontraan
- Myyntisaatavien seuranta
- Erääntyneiden saatavien perintä
- Hallinnollinen laskutus
- Kuukauden ja vuodenvaihteen tehtävät

Edellytykset

Aiempi kokemus vastaavanlaisista tehtävistä ja hyvä kielitaito (hyvä suomi ja englanti, ruotsi iso plussa) antavat sinulle hyvät valmiudet loistaa tässä tehtävässä. Työssä on käytössä MS Officen lisäksi SAP ja OpusCapita, joten näiden aiempi käyttökokemus on myös etu. Asiakkaamme toivoo valittavalta henkilöltä positiivista asennetta, joustavuutta, kykyä oppia nopeasti uusia asioita sekä hyvää kiireen ja paineensietokykyä.

Lisätiedot

Jätä hakemuksesi ja CV:si mahdollisimman pian, sillä aloitamme prosessin heti potentiaalisten hakijoiden kanssa.

Poolia Suomi Oy

Poolia on asiantuntijahenkilöstön projektityöhön, rekrytointiin ja suorahakuihin erikoistunut yritys. Toimimme seuraavilla alueilla: toimisto, taloushallinto ja rahoitus, IT, HR, myynti ja markkinointi sekä johtotehtävät. Olemme HPL:n jäsen ja OMX-pörssinoteerattu yhtiö. Ajantasaiset tilaajavastuulain mukaiset tietomme löydät osoitteesta www.vastuullinenyritys.fi.

Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön. 

Seuraa Pooliaa Somessa!
LinkedIn Facebook Instagram Twitter