(Removed from publishing)

MS D365 BC -konsultti ylläpitopalveluihin
Solteq

Original publication date 13.5.2019

Microsoft Dynamics NAV ja LS Retail -liiketoimintamme kasvaa voimakkaasti, ja etsimme nyt kasvaviin tarpeisiin kahta uutta Dynamics 365 Business Central -konsulttia ylläpitopalveluihin. Konsultit ovat keskeisessä roolissa laadukkaan tuki- ja ylläpitopalvelun varmistamisessa asiakasprojekteissamme.

Työskentely tapahtuu millä tahansa Solteqin toimipisteellä. Myös etätyö on osa joustavaa työarkeamme.  Konsulttimme voivat työskennellä joko koko- tai osa-aikaisesti.  

Keitä me olemme? 

Tarjoamme erinomaiset työsuhde-edut sekä hyvät uramahdollisuudet niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Haluamme panostaa solteqlaisiin, ja siksi tarjoamme käyttöösi lounas- ja liikuntaedut, viikoittaisen hierontatuokion sekä hyvinvointivalmentajan.  

Organisaatiomme matala hierarkia luo mukavan ja suoraviivaisen tekemisen kulttuurin. Sinua odottaa laaja ja kyvykäs asiantuntijayhteisömme – tarkalleen ottaen 586 osaajaa viidessä eri maassa. Asiakkaamme ovat suuria ja keskisuuria pohjoismaisia kasvuyrityksiä, jotka haluavat olla edelläkävijöitä omalla alallaan. Asiakkaamme toimivat vähittäis- ja tukkukaupan, hotelli- ja ravintola-alan sekä valmistavan teollisuuden aloilla.  

Dynamics 365 Business Central on seuraavan sukupolven toiminnanohjausjärjestelmä (ERP). Se on suunniteltu yrityksille, jotka etsivät kattavaa liiketoimintaratkaisua liiketoimintaprosessien yksinkertaistamiseen ja yhdistämiseen, asiakasvuorovaikutuksien parantamiseen sekä kasvun mahdollistamiseen. Me rakennamme käytännön työkaluja ja ratkaisuja, joiden lopputuloksena syntyvät asiakkaidemme menestystarinat. 

Oletko se sinä?  

Tarjoamme sinulle koulutuksen ja sertifiointimahdollisuuden LS Central -järjestelmään. Konsulttina autat asiakkaitamme tehostamaan ja kehittämään järjestelmäämme. Teet määrittelyjä koodauksesta vastaavalle, annat työmääräarvioita ja koordinoit muutoksenhallintaa. Akuuteissa häiriötilanteissa toimit 3. tason tukihenkilönä. Dokumentointi ja tietämyksen laajentaminen tiimissä ovat oleellisia tehtäviäsi. Kehitämme työtämme ITIL-viitekehyksessä ketteriä työtapoja hyödyntäen.  

Sovit hommaan, jos: 

  • Sinulla on hyvä tuntemus yhdestä tai useammasta Dynamics 365 -järjestelmän tukemasta prosessialueesta, kuten: taloushallinnosta, ostotilauksista, myynnistä, varastonhallinnasta, logistiikasta, asiakkuudenhallinnasta tai sähköisestä kaupankäynnistä.  
  • Sinulla on halu kehittyä ja oppia uutta.   
  • Ymmärrät asiakasta ja osaat hyödyntää ymmärryksen järjestelmän toiminnallisuuksien kehittämisessä.  
  • Osaat (ainakin hieman) lukea koodikieltä.   
  • Omaat kenties jo valmiiksi kokemusta kassajärjestelmien kehittämisestä.  
  • Kommunikoit selkeästi ja pidät langat käsissä myös paineen alaisena.  
  • Olet sisukas etsimään vastauksia ja nautit ongelmien ratkaisemisesta.  
  • Pystyt itsenäiseen ja vastuulliseen työskentelyyn, mutta osaat myös toimia ryhmässä ja hyödyntää sen voimavaroja.   
  • Työskentelet sujuvasti sekä suomen että englannin kielellä.

Täysosuma? Ei muuta kuin hakemus vetämään: 

Jos tunnistit itsesi kuvauksesta, ja näet itsesi tulevaisuudessa osana solteqlaisten kasvavaa joukkoa, lähetä meille hakemus palkkatoiveineen viimeistään 31.5.2019 mennessä. Lisätietoja tehtävästä saat tarvittaessa Tiinalta tiina.kuusisto@solteq.com.