(Removed from publishing)

Koordinaattori asiakaspalveluun
Semantix Finland Oy

Original publication date 12.8.2019

Haetko uusia haasteita asiakaspalvelutehtävien parista? Lue lisää, mitä voimme sinulle tarjota.

Haemme Semantix Finland Oy:lle

Koordinaattoria tulkkauspalvelujen asiakaspalveluun Helsinkiin Vallilaan

Tehtävä alkaa heti ja kestää 31.12.2019 asti. Työ on kokoaikainen 37,5 h/vko.

Työtä on mahdollista tehdä myös osa-aikaisesti 22,5 – 30 h/vko.

Työtehtäviin kuuluu asiakaspalvelu pääsääntöisesti puhelimitse sekä tilausten tallennus. Työskentely tapahtuu useamman työntekijän tiimissä. Tehtävään koulutetaan.

Menestyksellinen työskentely tehtävässä edellyttää:

  • call center -työn osaamista ja kokemusta
  • nopeutta ja tarkkuutta
  • hyvää kiireen ja paineen sietokykyä
  • erittäin hyvää tietotekniikan perusosaamista ja kykyä omaksua uusia sovelluksia
  • reipasta ja ystävällistä asiakaspalveluasennetta
  • tiimityötaitoja sekä toisaalta kykyä tehdä itsenäisiä ratkaisuja
  • erinomaista organisointikykyä ja kykyä hallita useita samanaikaisia tehtäviä
  • hyvää suomen kielen taitoa, muu kielitaito eduksi (mm. englannin ja ruotsin kieli)

Kiinnostuitko? Lähetä CV:si ja vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen 19.8.2019 mennessä. Huomioithan, että käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja kutsumme soveltuvat hakijat haastatteluun.