(Removed from publishing)

Kokoaikaisia Customer Care Specialisteja Edenred Finland Oy:lle
Academic Work

Original publication date 16.8.2019
Edenredin asiakaspalvelutehtävissä olet osa monipuolista työnkuvaa, jossa riittää haasteita. Meillä pääset hyödyntämään omia vahvuuksiasi ja vieressä on mitä mainioin työkaveri, joten tylsiä päiviä ei tule vastaan. Työssä saat lisää osaamista asiakaspalvelutehtävistä ja myös eri asiakasryhmien kanssa toimimisesta. Ennen kaikkea työpäivän fiilistä nostaa eloisa työyhteisö, jossa jokainen on osa porukkaa ensimmäisestä päivästä lähtien., Meri - Customer Care Specialist, Edenred
KUVAUS
Etsimme nyt kahta energistä ja asiakaspalveluhenkistä Customer Care Specialistia asiakasyrityksellemme Edenredille Helsingin Vallilaan! Taustasi ei ole tässä roolissa keskeisin - tärkeintä on halusi auttaa asiakkaita heidän tarpeissaan alusta loppuun, ja tuottaa heille positiivinen asiakaskokemus Edenredin palveluiden parissa. Mikäli tunnistit itsesi kuvauksesta, saatat olla etsimämme henkilö!

Customer Care Specialistin tehtävässä toimit osana tiivistä ja lämminhenkistä myynnillistä asiakaspalvelutiimiä, ja olet tärkeässä roolissa luomassa positiivista asiakaskokemusta Edenredin asiakkaille. Tehtävässä otat vastaan yksityis- ja yritysasiakkaiden palvelupyyntöjä puhelimen ja sähköpostin välityksellä, ja pyrit löytämään heidän tarpeeseensa parhaan mahdollisen ratkaisun sekä tunnistamaan lisämyynnin mahdollisuuksia. Tehtävä sopii erinomaisesti sinulle, jolta löytyy jo hieman kokemusta asiakaspalvelusta tai myynnistä, mutta ennen kaikkea keskeisintä on intosi ja halusi palvella asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla!

Tarjoamme


* Mahdollisuuden kerryttää arvokasta työkokemusta B2C - ja B2B-asiakaspalvelusta
* Pienen ja lämminhenkisen työyhteisön tuen
* Kattavan perehdytyksen tehtävään
* Joustavat työajat


Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.
TYÖNKUVA
Pääasialliset työtehtäväsi ovat:
* Yksityis- ja yritysasiakkaiden yhteydenottojen vastaanottaminen puhelimitse ja sähköpostitse
* Asiakastarpeen kartoitus ja kyselyihin vaadittavat taustaselvitystyöt
* Asiakkaiden neuvonta ja opastus
* Lisämyyntimahdollisuuksien tunnistaminen
ETSIMÄMME HENKILÖ ON
Etsimällämme henkilöllä on:


* Aiempaa työkokemusta asiakaspalvelu- tai myyntitehtävistä
* Asiakaslähtöinen ja myyntihenkinen työote
* Kyky työskennellä tehokkaasti paineen alla hektisissäkin tilanteissa
* Hyvät tietotekniset valmiudet ja kyky omaksua nopeasti uusia järjestelmiä
* Sujuva suomen ja englannin kielen osaaminen


Työntekijänä olet:


* Iloinen ja ulospäinsuuntautunut
* Palveluhenkinen
* Ratkaisukeskeinen
* Joustava


Ruotsin kielen taito sekä aiempi työkokemus puhelinasiakaspalvelusta katsotaan vahvaksi eduksi tehtävässä.

Muuta tietoa


* Työaika: Kokoaikainen, työajat arkisin klo 8-17 välillä
* Aloitus: 23.9.2019. alkaen
* Kesto: 28.2.2020 saakka, jonka jälkeen mahdollisuus keskustella jatkosta osa-aikaisena
* Sijainti: Vallila, Helsinki
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Edenred Finland Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille


Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
MUUTA TIETOA
Edenred Finland Oy on Suomen johtava työsuhde-etujen tarjoaja ja suomalaisten yritysten kumppani työhyvinvoinnin edistämisessä. Edenred tarjoaa modernit ratkaisut tärkeimpiin henkilöstöetuihin ja lisäksi tuotevalikoimaan kuuluu Delicard-lahjakortti. Yhteinen missiomme on rakentaa hyvinvointia suomalaiseen työelämään tuotteidemme avulla. Hyvinvointi on kaiken toimintamme keskiössä, niin visiossamme, yrityskulttuurissamme kuin toimistomme mööbeleissä. Tutustu Edenred Finlandiin myös sosiaalisessa mediassa sekä osoitteissa www.edenred.fi ja tauonpaikka.edenred.fi.