(Removed from publishing)

Hallinnon assistentti, kesätyö
Lidl Suomi Ky

Original publication date 14.1.2019

Haemme iloiseen joukkoomme kesän ajaksi

HALLINNON ASSISTENTTIA

 

Oletko kaupan alasta kiinnostunut, kielitaitoinen organisaattori? Omaatko vahvat tiimityöskentelytaidot? Mahtavaa, saatat olla uusi vahvistuksemme hallinnon tiimiin!

Hallinnon assistenttina työskentelet kaupallisella osastolla hallinnon tiimissä, jonka rooli on tukea ostotoimintoja. Vastaat tarkalla ja organisointitaitoisella työskentelyotteellasi tuote- ja toimittajatietojärjestelmien ylläpidosta, sopimusten käsittelystä sekä erilaisten raporttien valmistelusta. Teet tiivistä yhteistyötä niin sisäisten kuin ulkoisten sidosryhmien kanssa. Tehtäviisi kuuluvat lisäksi hallinnon yleiset toimistotyöt ja projekteissa tukeminen. Kesätyön ajankohta on sovittavissa, mutta toivomme, että pystyt aloittamaan toukokuussa ja työskentelemään elokuuhun asti.

 

Odotamme paljon…

  • Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa sekä hyvää saksan kielen osaamista – näiden kolmen kielen taitajana olisit meille todellinen aarre
  • Halua tarttua haasteisiin oma-aloitteisesti – ristoreippaus on osa mahtavaa luonnettasi
  • Kykyä hoitaa ripeästi vaativiakin työtehtäviä – et myöskään säikähdä päällekkäisiä työtehtäviä
  • Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja – tiimityöskentely on lähellä sydäntäsi
  • MS Office -ohjelmien hyvää hallintaa – Wordin, Excelin ja Powerpointin käyttö luonnistuu sinulta vaivattomasti

 

…tarjoamme enemmän!

  • Mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät huipputiimissä – työpäiviäsi sävyttävät hauskat työtehtävät ja vielä hauskemmat vitsit
  • Henkilökohtaisen kummin – kummin tehtävä on tukea sinua koko työjaksosi ajan
  • Mahdollisuuden oman ammattitaidon kasvattamiseen – olet kesätyöntekijänä arvostettu ja tasavertainen kollega, et kahvinkeittäjä
  • Arvokasta työkokemusta suuren kansainvälisen organisaation pääkonttorilla – saat jalkasi kasvuyrityksen ovenrakoon sekä pääset osaksi suurempaa ja kansainvälistä kokonaisuutta
  • Modernit työskentelytilat – uusi pääkonttorimme odottaa sinua Espoossa viihtyisine tiloineen

 

Tule työkaveriksemme!                       

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 5.2.2019 mennessä osoitteessa tyopaikat.lidl.fi. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi. Kerro hakemuksessasi, koska pystyisit aloittamaan työt.

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Tuote- ja toimittajatiedot päällikkö Hanna Partanen (puh. 09 2345 6589) vastaa ilomielin kysymyksiisi perjantaina 1.2. klo 10–11.