(Removed from publishing)

GROUP FINANCIAL CONTROLLER
Holiday Club Resorts Oy

Original publication date 7.8.2019

Kylpylähotelleistaan ja viikko-osakkeistaan tunnetun Holiday Club Resortsin liikevaihto on kasvanut merkittävästi viime vuosien aikana. Kasvua on vauhdittanut mittavat investoinnit, laadun parantaminen sekä lisääntyneet asiakasvirrat.

Holiday Club Resorts Oy hakee nyt konsernilaskennan tiimiinsä kokenutta

GROUP FINANCIAL CONTROLLERIA

toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Tehtävässä pääset työskentelemään kansainvälisessä ja osaavassa työympäristössä ja pitämään useita lankoja käsissäsi. Toimit tehtävässä itsenäisesti, mutta sujuvassa yhteistyössä eri lokaatioissa sijaitsevien taloushallinnon yksiköiden kanssa. Raportoit tehtävässä yrityksen talousjohtajalle ja vastaat konsernilaskennasta, IFRS-hankkeista, lukujen konsolidoinnista ja raportoinnista intialaiselle emoyhtiölle.

Työtehtäväsi muodostuvat seuraavista osaamisalueista;

  • Konserniyhtiöiden konsolidointi ja raportointi intialaiselle emoyhtiölle (IFRS / INDAS)
  • Lakisääteinen konsernin tilinpäätösvastuu (FAS) talouspalveluyksikön tuottamien lukujen pohjalta
  • Konsernin verolaskenta
  • Ulkomaisten konsernin tytäryhtiöiden ohjeistus ja tuki konsernilaskentaan ja raportointiin liittyen
  • Talousprosessien ja -järjestelmien kehittäminen
  • Osallistuminen yritysjärjestelyihin taloushallinnon roolissa
  • Muut konserniraportoinnin tehtävät

Olet kiinnostunut monipuolisista taloushallinnon vastuutehtävistä, erityinen kiinnostuksen kohteesi on ulkoinen laskenta. Sinulla on ajantasaiset tiedot IFRS-standardien mukaisista kirjanpito- ja laskentaperiaatteista ja niiden soveltamisesta konsernilaskentaan, tunnet verotuksen standardit, sekä ymmärrät ulkoisen laskennan tehokkaat prosessit. Sinulla on alaan liittyvä koulutus ja usean vuoden kokemus edellä mainituista tehtävistä. Työkielenä olet tottunut puhumaan ja kirjoittamaan sujuvaa suomea ja englantia.

Olet joustava, organisointikykyinen ja itsenäinen konsernilaskennan asiantuntija, joka ymmärtää laajoja kokonaisuuksia. Sopeudut tilanteen mukaan kiireiseenkin työrytmiin ja pidät aikataulut hallinnassasi.

Omaat kehityssuuntaisen ajattelutavan ja olet myös hyvä kommunikointitaidoiltasi. Osaat toimia tarvittaessa ihmisten välisenä tulkkina taloudellisen informaation osalta sekä koordinaattorina erilaisten ongelmien ratkomisessa. Ymmärrys eri kulttuurien toimintatavoista ja liiketoiminta-ajattelusta on etuna tässä tehtävässä menestymiseen.

Toivoisimme sinulta aikaisempaa kokemusta konsolidointijärjestelmistä sekä työskentelystä kansainvälisessä yrityksessä. Aikaisempi kokemus kiinteistö-, rakennus- tai projektiliiketoiminnan parissa on myös eduksi.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisia ja haastavia työtehtäviä, kilpailukykyiset edut sekä mahdollisuuden vaikuttaa yrityksen toimintaan.

Tehtävän toimipaikka sijaitsee Helsingin Herttoniemessä yrityksen pääkonttorilla.

Lisätietoja tehtävästä antaa Baronan seniorikonsultti Maarit Watkins. Hänet tavoitat numerosta 0440 622 748 tai sähköpostitse maarit.watkins@barona.fi

Jos kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemuksesi Baronan nettisivujen kautta.