(Removed from publishing)

Export Customer Service Specialist / Huolitsija
Adecco Finland Oy

Original publication date 19.11.2019

Etsimme asiakkaallemme, kansainväliselle logistiikka-alan yritykselle aktiivista, asiakaspalveluhenkistä ja oma-aloitteista Export Customer Service Specialistia / Huolitsijaa merirahdin vientitoiminnon tiimiin Vantaalle.
Päätehtäviisi kuuluu:
• Asiakasyritysten merivientilähetysten koordinointi ja seuranta sekä kaikki tähän liittyvä päivittäinen asiakaspalvelutyö
• Vientidokumenttien laadinta/valmistelu merirahtilähetysten tullauksien valmistelu ja suorittaminen
• Laskutus ja lähetyskohtaisen kannattavuuden seuranta
• Aktiivinen yhteydenpito niin sisäisten kuin ulkoisten sidosryhmien kanssa
Toivomme sinulta:
• Muutaman vuoden työkokemusta kansainvälisestä meri -ja/tai lentorahtiliikenteestä ja tähän liittyvästä vientikuljetusten järjestelytehtävistä (esim. vientidokumenttien laadinta, tullauksen tekeminen)
• Asiakaspalvelukokemusta ja intoa toimia sitoutuneesti monipuolisissa asiakaspalvelutehtävissä logistiikan parissa
• Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
• Kaupallisen/logistiikan alan AMK-tasoisia opintoja
• Ajan tasalla olevaa MS Office -ohjelmien osaamista sekä kykyä omaksua nopeasti uusia tietojärjestelmiä/ohjelmia
• Oma-aloitteista, huolellista ja tarkkaa työotetta sekä joustavuutta ja kykyä työskennellä tiukkojen aikataulujen puitteissa
Asiakkaamme tarjoaa sinulle mielenkiintoisen työnkuvan yrityksen kansainvälisessä vientitoiminnan asiantuntijatiimissä. Työskentelet logistiikka-alan johtavassa yrityksessä yhdessä parhaiden kollegoiden kanssa. Työsopimus solmitaan työntekijän ja yrityksen välille. Tehtävä on luonteeltaan kokopäiväinen ja vakituinen. Työstä maksetaan kilpailukykyinen kuukausipalkka.
Haethan mukaan nopeasti, silla paikka täytetään heti oikean henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon Senior HR Consultant Maarit Härmälä numerossa 040 183 1791 tai maarit.harmala@adecco.fi