(Removed from publishing)

Digimarkkinoinnin ja verkkokaupan asiantuntija
Lidl Suomi Ky

Original publication date 25.6.2019

Haemme iloisen joukkomme vahvistukseksi markkinoinnin osastolle

DIGIMARKKINOINNIN JA VERKKOKAUPAN ASIANTUNTIJAA

Tehtävät

Oletko digitaituri, joka on kiinnostunut päivittäistavarakaupan alasta ja markkinoinnista? Onko sinussa ainesta nostaa Suomen puhutuimman brändin verkkokauppatoiminta uudelle tasolle? Loistavaa, saatat olla uusi digimarkkinoinnin ja verkkokaupan asiantuntijamme!

Kehitämme verkkokauppatoimintaamme kohinalla ja tarvitsemme sinua vastaamaan verkkopalveluiden online-markkinoinnin suunnittelusta, analysoinnista ja raportoinnista. Vastaat erityisesti digipalveluiden sisältöstrategian luomisesta ja näin ollen myös vuosikalenterin rakentamisesta. Pääset vaikuttamaan myös muihin monipuolisiin digital-projekteihin. Tehtävässä toimit eräänlaisena kaksoisagenttina; olet osa markkinointiosaston online-tiimiä, mutta toimit tiiviissä yhteistyössä digital-osaston kanssa.

Hoidat verkkosisältöjen mittaamisen sekä hakukoneoptimoinnin ammattilaisen ottein, jolloin Google Analytics ja AdWords ovat perustyökalujasi. Tunnet orgaanisen ja maksetun mainonnan erot, ja paitsi että osaat kohdistaa ne, kykenet myös analysoimaan sekä raportoimaan saatuja tuloksia. Sinulla on sana hallussa ja olet kiinnostunut sisällöntuotannosta. Positio on aivan uusi, joten sitä on varaa muotoilla persoonasi ja osaamisesi mukaisesti.

Innostut ja innostat, ja ymmärrät suunnittelussa ryhmätyön voiman. Tehtävä on vakituinen. Työn aloittamisajankohta on sovittavissa, mutta toivomme mahdollisimman pikaista aloitusta. Työpisteesi sijaitsee pääkonttorillamme Espoon Niittykummussa.

Odotamme paljon...

  • Työtaustaa digimarkkinoinnin parista – hahmotat digitaaliset kanavat ja olet kenties työskennellyt myös verkkokauppojen CMS-järjestelmien parissa
  • Kokemusta projektijohtamisesta – viet päättäväisellä otteella hankkeita eteenpäin ja pidät käsissäsi kerralla useita lankoja
  • Erinomaisia yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja – olet joukkuepelaaja, jolla on lämmin sydän ja harjaantunut sosiaalinen silmä
  • Kuvankäsittelyohjelmien perusteiden hallintaa – Photoshop ja InDesign kuuluvat peruspalettiisi, Illustrator ja Premiere ovat pelkkää plussaa
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa – olet avoin yhteistyölle myös kansainvälisten kollegojen kanssa

​...tarjoamme enemmän!

  • Mielenkiintoisia ja monipuolisia työtehtäviä kansainvälisessä yrityksessä – työsi päivittäistavarakaupan ytimessä on täynnä elämää
  • Osaavan tiimin tuen – meillä on mahtava duuniporukka, joka osaa paitsi tehdä työnsä, myös pitää hauskaa
  • Kattavan perehdytyksen – käytämme vuosittain 2,5 miljoonaa euroa työntekijöidemme kouluttamiseen
  • Reilun ja vakaan työnantajan – pidämme työntekijöistämme huolta tarjoamalla mm. liikunta- ja kulttuuriedun sekä tuoreille vanhemmille vauvapakkauksen
  • Mukavat, modernit työtilat pääkonttorillamme Espoossa – ajatus lentää, kun on avaraa ja valoisaa
  • Joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöskentelyyn – haluamme, että työ- ja vapaa-aikasi ovat tasapainossa

​Tule työkaveriksemme!

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 15.7. mennessä. Liitä mukaan CV:si ja vapaamuotoinen hakemuksesi. Kerro hakemuksessa, koska pystyisit aloittamaan työt. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, joten suosittelemme tarttumaan tilaisuuteen jo tänään!

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Digitalin projektipäällikkö Jussi Hulkko (puh. +358 40 669 1342) vastaa ilomielin kysymyksiisi 3.7. klo 14–15 ja 10.7. klo 14-15.