(Removed from publishing)

Data Analyst, Digitaaliset kanavat ja markkinointi
OP

Original publication date 7.6.2019

OP on keskellä merkittävää toimialan muutosta.  Maailma, teknologia sekä kilpailukenttä muuttuvat ympärillämme kovaa vauhtia ja ne tuovat tullessaan mahdollisuuksia, joita emme osaa vielä edes kuvitella. Samalla asiakkaidemme odotukset kasvavat, käyttäytyminen muuttuu ja digitaalinen itsepalvelu yleistyy entisestään. Muuttamalla toimintamallia ketterämmäksi saamme etumatkaa kilpailijoihin. Nyt rakennammekin tulevaisuuden OP:n menestysreseptiä OP Ketterän avulla.

Haemme nyt Digitaaliset kanavat ja markkinointi –osastolle Helsinkiin

DATA-ANALYST / DATA DEVELOPERIA

Tässä tehtävässä vastaat

Työssäsi vastaat vakuutuksen henkilöasiakasliiketoiminnan asiakasdatan määrittämisestä, kehittämisestä, validoinnista ja ylläpidosta monikanavaisten toimenpiteiden tarpeisiin. Tuet toiminnallasi kohdennettuja digimyynnin ja asiakkuusmarkkinoinnin sekä -viestinnän toimenpiteitä. Olet mukana kehittämässä kokonaisvaltaista asiakasymmärrystä asiakas- ja kontaktidatan pohjalta vakuutuksen henkilöasiakkaiden osalta.

Tehtäviisi kuuluu asiakasdatan nykytilan kartoitus monikanavaisten digitaalisten toimenpiteiden tarpeisiin ja pystyt luomaan liiketoimintalähtöisen datan kehityssuunnitelman toteuttaen sen yhteistyössä data- ja pääarkkitehtien kanssa. Luot kokonaiskuvan käytössä olevasta datasta ja sen ominaispiirteistä, samalla hahmottaen data-arkkitehtuurin ja eri integraatiot olemassa olevien digikyvykkyyksien hyödynnettäväksi (ml. markkinointiautomaatio).

Työsi tavoitteena on vakuutusliiketoiminnan myynnin lisääminen ja asiakaskokemuksen kehittäminen sekä verkossa että muissa kanavissa.

Mitä odotamme sinulta

Olet kiinnostunut vakuutus- ja pankkiliiketoiminnasta ja sinulla on vahva ymmärrys digitaalisen myynnin keinoista. Lisäksi omaat liiketoimintalähtöisen ajattelutavan, unohtamatta kuitenkaan asiakasta.

Sinulla on myös vahva tietokanta- ja data-arkkitehtuuri sekä SQL- ja SAS –osaaminen analytiikkaosaamisen rinnalla. Omaat perusymmärryksen dataregulaatiosta sekä kyvyn ymmärtää ja soveltaa säätelyä, sekä sen tuomia rajoituksia työssäsi. Ymmärrät myös markkinointiautomaatiojärjestelmiä ja miten ne hyödyntävät dataa.

Olet tarkka lukujen kanssa ja uskallat haastaa ideoita sekä esittää uusia ratkaisuja teknisen ongelmanratkaisukyvyn lisäksi. Omaat tuloksellista, tarkkaa ja aikaansaavaa otetta työhön, oma-aloitteisuutta, ongelmanratkaisukykyä sekä kykyä hallita useita projekteja samanaikaisesti. Sinulla on kyky toimia vahvasti verkottuneessa toimintaympäristössä, ja kokemusta toimimisesta alihankkijoiden sekä teknologiatoimittajien kanssa.

Mitä saat meiltä

Digitaaliset kanavat ja markkinointi osasto vastaa vakuutuksen henkilöasiakkaiden digitaalisesta liiketoiminnasta ja sen kehittämistä sekä digitaalisen myynnin asiakaskokemuksesta, kasvusta ja kannattavuudesta. Osasto vastaa myös verkkochateista, chatbottien, api-liiketoiminnan ja digitaalisten palveluiden kehittämisestä vakuutusliiketoimintaan, myynti- ja hoitomallien suunnittelusta sekä toteuttamisesta. Vastaamme myös vakuutuksen henkilöasiakasliiketoiminnan markkinoinnista kaikki kanavaisesti.

Osastollamme pääset työskentelemään digiliiketoiminnan huippu ammattilaisten kanssa ja vaikuttamaan OP Vakuutuksen digitaalisen myynnin ja asioinnin kehittymiseen. Osastomme on kasvava ja tekemiseen panostetaan merkittävästi. 

Tekemiselläsi ja timanttisella asenteellasi pystyt vaikuttamaan myös omaan urapolkuusi meillä, tuemme sinua omassa kehittymisessäsi ja kannustamme rohkeasti eteenpäin!

Lisätiedot ja hakuohjeet

Lisätietoja tehtävästä antaa Salla Kekki ke 12.6. klo 10-11 ja ke 19.6. klo 12-13 puh. 044 906 6697 / salla.kekki@op.fi. 

Hae tehtävää 24.6.2019 mennessä.