(Removed from publishing)

Customer Support Specialist
Analyste Oy

Original publication date 9.11.2019

Customer Support Specialist, Tampere (tai Espoo)

Haluatko olla mukana kasvavassa ja kehittyvässä liiketoiminnassa? Haemme Trezone-ratkaisun kansainvälisen käyttäjäkunnan asiakastukitiimiin vahvistusta. Analyste Trezonen avulla asiakkaat virtaviivaistavat rahoitukseen liittyviä prosessejaan.

Sinulla on:

  • Asiakaslähtöinen asenne
  • Kyky viedä asiat loppuun asti
  • Hyvät kommunikaatiotaidot
  • Sujuva suomen ja englannin kielen taito
  • ja ennen kaikkea kyky ja halu oppia uusia asioita! Jos et vielä jotain osaa, niin me perehdytämme tarvittaviin asioihin.

Arvostamme:

  • Ruotsin kielen taitoa
  • Kokemusta asiakasrajapinnassa työskentelystä
  • Kokemusta ohjelmistojen tukitehtävistä
  • Ymmärrystä rahoituksen tai taloushallinnon prosesseista

Toimenkuvaan kuuluu asiakkailta tulevien tukipyyntöjen käsittely ja asiakkaan auttaminen ratkaisun päivittäiseen käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Tulet toimimaan myös yhteistyössä taustaorganisaatiomme kanssa monimutkaisempien haasteiden ratkaisemisessa.

Tehtävään valitulle henkilölle tarjoamme:

  • Mielenkiintoisen tehtävän menestyvässä ja kasvavassa SaaS-talossa
  • Mahdollisuuden työskennellä loistavien ratkaisujen ja erilaisten, myös kansainvälisten asiakkuuksien kanssa
  • Osaavan ja notkean organisaation
  • Hyvän taustaorganisaation, joka auttaa sinua tarjoamaan asiakkaalle parasta palvelua
  • Hyvät työsuhde-edut
  • Loistavat ja ammattitaitoiset työkaverit!

Hakemukset voit lähettää sähköpostilla osoitteeseen career@analyste.com tai Linkedin:in kautta.

Hakuaika päättyy 25.11.2019