(Removed from publishing)

Customer Relations Coordinator
Retriever

Original publication date 21.10.2019

Etsimme Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevaan toimistoomme vakituiseen työsuhteeseen asiakassuhdekoordinaattoria asiakaspalvelun ja digitaalisten B2B-palveluiden tuotannon tehtäviin. 

Työskentelet osana Retrieverin asiakassuhde- ja palvelutiimiä pitäen huolta, että asiakkaamme saavat tarpeisiinsa sopivimman mediaseurannan ja parhaan mahdollisen hyödyn irti palvelustaan. Meille tärkeää on jokaisen työntekijän ystävällinen, ammattimainen palveluasenne ja halu ymmärtää asiakkaidemme maailmaa.

Tärkeimmät työtehtävät:

  • Autat asiakkaita päivittäistasolla palveluihimme liittyvissä asioissa puhelimitse, sähköpostitse, chatin ja muiden etätyökalujen välityksellä sekä ajoittain kasvotusten
  • Vastaat sinulle nimetyistä asiakkuuksista ja heille räätälöityjen palveluiden käynnistysvaiheesta, tuottamisesta ja ylläpidosta
  • Järjestät asiakkaille suunnattuja koulutuksia ja webinaareja
  • Toimit yrityksen myynnin tukena vastaten mm. asiakasdemoista
  • Avustat Retrieverin muita pohjoismaisia toimistoja kansainvälisiin asiakkuuksiin sekä erilaisiin sisäisiin tehtäviin liittyen
  • Osa työstäsi muodostuu digitaalisten mediaportaalien hallinnoinnista, teknisestä testauksesta, toimitusten ja lähdeaineiston valvonnasta jne.

Olet sopiva kandidaatti, mikäli

  • Sinulla on hyvä asiakaskokemuksen ymmärrys ja ratkaisuhakuinen palveluasenne
  • Olet kiinnostunut mediasta, viestinnästä ja digitaalisista palveluista
  • Sähköisen viestinnän osaamisesi on hyvä ja hallitset tiedonhaun tietokannoista sekä opit erilaiset verkkotyökalut helposti
  • Omaat pitkäjänteisyyttä, paineensietokykyä, joustavuutta, järjestelmällisyyttä sekä ripeyttä
  • Pidät ongelmien ratkaisusta ja osaat priorisoida
  • Toimit yhtä lailla itseohjautuvasti kuin sujuvasti osana eri osastojen muodostamia tiimejä
  • Et arastele asiakaspalvelutilanteissa ja omaat hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot
  • Sinulla on erinomainen suomen kielen taito ja kykenet kommunikoimaan sujuvasti englanniksi
  • Olet urasi alkupuolella tai omaat jo jonkin verran työkokemusta

Mikäli tunnistit itsesi ja kiinnostuit Retrieveristä, lähetä hakemuksesi osoitteeseen jenni.raikkonen@retriever.fi. Hakuaika päättyy 3.11.2019.

Aloitamme haastattelut jo hakuaikana, joten laita hakemus tulemaan mahdollisimman pian!

Lisätiedot:

Jenni Räikkönen
Customer Relations Manager
p. 044 583 3134
jenni.raikkonen@retriever.fi