(Removed from publishing)

Customer Facing Specialist, Unilever Finland, Helsinki
Adecco

Original publication date 11.1.2019



Työn kuvaus:
  Unilever Finland työllistää noin 200 työntekijää ja sen vuotuinen liikevaihto on lähes 190 miljoonaa euroa. Unileverin tuttuja tuotemerkkejä ovat mm. Ingman, Knorr, Axe, Ben & Jerry´s ja Dove. Unilever Finlandin pääkonttori sijaitsee Helsingin Vallilassa. Paikallinen tehdas Sipoossa valmistaa muun muassa ikonisia Ingmanin jäätelöitä.  Unileverin toimitusketjuorganisaatiossa pääsee toimimaan Unileverin Kestävän Kehityksen ohjelman keskipisteessä ammattimaisten kollegoiden ympäröimänä. Unileverillä johdetaan toimitusketjun jokaista vaihetta raaka-aineiden hankinnasta oikea-aikaiseen ja laadukkaaseen asiakastoimitukseen vastuullisuus ja kestävä kehitys huomioiden.
 
Etsimme nyt Unilever Finland Oy:n toimeksiannosta kokenutta Customer Facing Specialistia työskentelemään tiiviiseen ja hyvähenkiseen asiakaspalvelutiimiin. Työpaikka sijaitsee Roineentiellä Helsingissä. Työsuhde on määräaikainen n. 6-9 kuukauden päivätyö, joka alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Todelliselle kyvykkyydelle myös vakinaistuminen määräajan jälkeen on mahdollista.
 
Koulutuksesi on mielellään korkeakoulutasoinen. Olet luontaisesti loistava asiakaspalvelija ja omaat aikaisempaa työkokemusta jo useamman vuoden ajalta mieluiten B2B-asiakaspalvelusta ja toimitusketjun hallinnasta esim. logistiikan saralta. IT-osaamisesi on perustaitojen osalta ajan tasalla ja MS Office ympäristö on sinulle tuttu. Puhut sujuvaa suomea ja englannin kielellä tulet ymmärretyksi etenkin kirjallisesti.  Eduksesi on yleinen kiinnostus toimitusketjun hallintatehtäviin ja/tai SAP-järjestelmäosaaminen. 
 
Persoonana olet nopeasti asioita omaksuva ja itsenäinen toimija. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot ja välität tehokkaasti tietoa paitsi asiakkaille, myös sisäisesti organisaatiosi eri ryhmille. Viihdyt päätteen ääressä ja kykenet priorisoimaan nopeastikin muuttuvia tehtäviä. Siedät painetta ja kykenet toimimaan tarkasti myös kiireessä. Herätät luottamusta asenteellasi ja ylläpidät työyhteisön positiivista energiaa.
 
Customer Facing Specialistina olet asiakkaiden ensikontakti. Vastuullesi kuuluu ulkoisten B2B asiakkaiden ja sisäisten sidosryhmien palvelu, tilaus-toimitusketjun hallinta sekä kustannustehokkuuden edistäminen omalla toiminnallasi. Olet tiiviissä yhteistyössä suunnittelutiimin ja myynnin kanssa. Viestit pääsääntöisesti sähköpostitse B2B-asiakkaiden, varastojen ja logistiikkatoimijoiden kanssa.
 
Tarjoamme sinulle itsenäisen, monipuolisen ja viihtyisän työympäristön sekä joustavat työajat. Työpaikka on hyvien kulkuyhteyksien päässä ja hyvän perehtymisen jälkeen sinun on mahdollista tehdä osin myös etätyötä.  
 
Jos sinulle tuli tunne, että tässä on sinun työpaikkasi, niin hae tehtävää adecco.fi sivuston kautta. Haku päättyy viimeistään ke 23.1. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja paikasta antaa rekrytointikonsultti Tatu Savolainen p. 050 555 5210.

Asiakkaan tehtävänimike:  Asiakaspalvelija


Sijainti:  HELSINKI


Työsuhde:  Määräaikainen


Yhteyshenkilö:  Tatu Savolainen


Toimipaikka:  HELSINKI and ESPOO