(Removed from publishing)

CRM Specialist
Santander Consumer Finance Oy

Original publication date 11.6.2019

Yhdistyvätkö sinussa analyyttisuus ja kaupallinen ajattelutapa? Nautitko haasteista ja vauhdikkaasta työympäristöstä? Jos vastasit kyllä, voit olla hakemamme uusi CRM Specialist. Toimit Santanderin Loans, Insurance & CRM liiketoimintayksikössä, joka vastaa Santanderin suoraan kuluttajien kanssa tapahtuvasta liiketoiminnasta ja näiden asiakassuhteiden hoidosta ja jälkimarkkinoinnista. 

Tehtävässä vastaat CRM:n analytiikasta, kehittämisestä ja toteuttamisesta. Vastuullasi on myös CRM-datan laadun ja yhdenmukaisuuden varmistaminen sekä CRM-järjestelmien pääkäyttäjyys. Kohderyhmien poiminta ja analysointi, kampanjoiden toteuttaminen ja automatisointi, suurien datamassojen käsittely ja tulosten analysointi kuuluvat arjen kuvioihin. 

Olet tarkka, itsenäinen ja oma-aloitteinen. Viet asioita päämäärätietoisesti eteenpäin sekä tartut rohkeasti erilaisiin tehtäviin. Osaat organisoida ja priorisoida tehtäviäsi muuttuvissa tilanteissa, etkä säikähdä tiukkojakaan aikatauluja. Sinulla on erinomaiset vuorovaikutus- ja viestintätaidot suomeksi ja englanniksi ja omaat vahvat tietotekniset taidot. Hyvän pohjan tehtävässä toimimiseen antaa kaupallinen korkeakoulututkinto sekä aiempi työkokemus CRM:stä ja markkinoinnin automatisoinnista.  

Meillä pääset kehittymään ja toteuttamaan itseäsi innostavassa ja kansainvälisessä ympäristössä. Monipuolisessa ja vastuullisessa tehtävässä saat näyttää taitosi ja haastaa itsesi. Meillä on positiivinen tekemisen meininki ilman turhaa pönötystä. Tarjoamamme tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä saat Lauri Timgreniltä sähköpostitse lauri.timgren@santanderconsumer.fi. Jos kiinnostuit tehtävästä, täytä sähköinen hakemuslomakkeemme 24.6. mennessä. Liitäthän mukaan myös CV:si sekä palkkatoiveesi. Älä turhaan aikaile, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana.