(Removed from publishing)

Consumer Insight Planner
Sanoma Media Finland Oy

Original publication date 28.5.2019

Consumer Insight Planner

Haluatko kehittyä asiakasymmärryksen ammattilaiseksi. Yhden jäsenemme ollessa työkierrossa haemme uutta innostunutta tiimiläistä täydentämään  huippuosaajiemme joukkoa.  Tuemme asiakasymmärryksellä kaikkien Sanoma Media Finlandin liiketoimintayksiköiden kuluttajaliiketoimintaa. Olemme osa Kuluttaja-asiakkuudet yksikköä. Tehtävä on määräaikainen ajalla 1.8.2019 – 30.4.2020.

CI Plannerina tehtävääsi kuuluu mm markkinatutkimusprojektien suunnittelua ja toteutusta yhteistyössä muiden tiimiläisten kanssa, omien projektien suunnittelua ja toteutusta sekä tietojen yhdistelyä eri tietolähteistä sekä analyysien ja raporttien tekemistä. Opettelet myös käyttämään käytössä olevia kyselytyökalujamme ja suunnittelet niiden avulla kyselylomakkeita. Hyödynnät käytössämme olevia tietopankkeja ja dashboard -sovelluksia ja teet niistä analyysejä.

Jos olet aidosti kiinnostunut uppoutumaan kuluttajakäyttäytymiseen ja mediakäytön muutokseen sekä olet luonteeltasi utelias ja innostunut oppimaan uutta, olet oikea henkilö tiimimme. Persoonana toivomme että olet positiivinen ja yhteistyökykyinen, analyyttinen mutta myös luova ja kova paiskimaan töitä kanssamme.

Odotamme, että sinulla on kaupallinen koulutus. Hallitset sekä kuluttajakäyttäytymisen että markkinatutkimuksen menetelmät ja perusteet ja sinulla on myös käytännön kokemusta näiden soveltamisesta. Otat sujuvasti uusia järjestelmiä käyttöösi ja tuot tiimiimme mielellään myös uutta kvalitatiivista tai kvantitatiivista menetelmäosaamista. Office työkalujen käyttö on sinulle arkea.

Kiinnostuitko? Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakemus viimeistään 16.6. Täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Head of CI & Strategic Branding Caroline Lilius ke 5.6 ja to 6.6. klo 15-16 puh. +358 400 405 270. Lisäksi kysymyksiä voi laittaa sähköpostilla caroline.lilius@sanoma.com.