(Removed from publishing)

Business Development Analyst
SOK

Original publication date 14.1.2020

Ovatko asiakastarpeet ja liiketoiminnan kehittäminen lähellä sydäntäsi? Haluatko mukaan kehittämään Suomen tärkeimpiä brändejä? Onko megatrendien, trendien, muutosajureiden ja markkinapotentiaalin analysointi ydinosaamistasi?

 

SOK MEDIA on asiantuntijayksikkö, joka vastaa S-ryhmän asiakas- ja markkinaymmärryksen hyödynnettävyydestä, asiakasomistajaohjelmasta, brändien kehittämisestä, viestinnästä, markkinoinnista, kanavista, sekä näihin liittyvästä digitaalisesta palvelukehityksestä. Meillä pääset vaikuttamaan Suomen tärkeimpien brändien kehittämiseen. Vastuullamme ovat mm. ABC, Sokos, Food Market Herkku, S-Market, Alepa, Sale ja Prisma.

Etsimme liiketoiminnan kehityksen analyytikkoa. Roolissasi keskityt erityisesti ideointivaiheessa olevien kehitysaihioiden kaupallisen potentiaalin arviointiin. Se edellyttää monimutkaisiin asiakokonaisuuksiin perehtymistä, monipuolista tiedonkeruuta eri lähteistä, tiedon soveltavaa analysointia, jäsentelyä ja johtopäätösten tekoa. Työssä onnistuminen vaatii analyyttistä otetta ja luovaa ongelmanratkaisukykyä.

Toivomme, että sinulla on kokemusta toimintaympäristön, trendien, kilpailukentän, teknologioiden ja markkinakoon analysoinnista sekä erityisesti liiketoimintalaskelmien tekemisestä. Olet sinut erityisesti talouden lukujen ja laskelmien kanssa ja pystyt käsittelemään datamassoja sekä pukemaan tiedon helposti ymmärrettävään muotoon. Yhdistät ja jalostat sisäisistä ja ulkoisista lähteistä saatavaa tietoa liiketoiminnan tarpeita palvellen. Pystyt myös rakentamaan keräämästäsi datasta merkityksellisiä johtopäätöksiä. Matemaattisesta lahjakkuudesta ja tilastotieteen osaamisesta on merkittävää hyötyä. Edellytämme tehtävässä ylempää korkeakoulututkintoa ja 3-5 vuoden kokemusta vastaavista liiketoiminnan analyytikon tai liikkeenjohdon konsultoinnin tehtävistä.
 
Haemme kehitysorientoitunutta ja oppimishaluista tekijää. Työskentelyotteesi on ratkaisukeskeinen ja aikaansaava. Tarvittaessa pääset liikkeelle, vaikka asiat eivät aina olisi yksiselitteisesti jäsenneltyjä. Olet hyvillä vuorovaikutustaidoilla varustettu tiimipelaaja.

 

Tarjoamme

Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtäväkokonaisuuden S-ryhmän brändien kehittämisen parissa ja mahdollisuuden vaikuttaa niiden tulevaisuuteen. Haluamme jatkuvasti kehittyä, joten pääset kehittämään brändien lisäksi myös toimintaamme ja omaa osaamistasi. Työmme lopputuotoksilla on aidosti vaikutusta suomalaisten arkeen. Tarjolla on lisäksi Suomen parhaat henkilöstöedut.

 

Lisätiedot ja hakeminen         

Lisätietoja antaa Head of Brands & Consumer Insights Perttu Pöyhönen, parhaiten tavoitettavissa puhelimitse (+358 400 539 786) 27.1. ja 30.1. klo 16-18. Hakemukset tehtävään oheisen hakulomakkeen kautta. Hakuaika päättyy ke 5.2.2020. Työpaikkasi sijaitsee Ässäkeskuksessa Vallilassa, mutta projektit saattavat edellyttää matkustamista kotimaassa.