(Removed from publishing)

Asiakkuuspäällikkö
Palvelukeskus Helsinki

Original publication date 5.12.2019

Haemme Palvelukeskus Helsinkiin ratkaisukeskeistä, myyntihenkistä ja erinomaista asiakaskokemusta rakentavaa

ASIAKKUUSPÄÄLLIKKÖÄ määräaikaiseen tehtävään ajalle 1.1.-31.12.2020.

Oletko kiinnostunut tekemään merkityksellisiä palveluita kaupunkilaisten hyväksi? Onko asiakaskokemuksen kehittäminen vahvuutesi? Liity osaavaan joukkoomme ja tule rakentamaan yhdessä maailman toimivinta kaupunkia!

Kehittämishenkisessä tehtävässä tärkeimpinä onnistumisen edellytyksinä ovat asiakasarvon luominen, asiakkuuksien kehittäminen sekä sujuvan yhteistyön luominen kaupungin sisäisten asiakkaiden kanssa. Toimit asiakaskokemus ja ratkaisumyynti -tiimin esimiehenä. Työpisteesi sijaitsee Helsingin Vallilassa, mutta tehtävä edellyttää sinulta myös liikkumista ympäri Helsinkiä.

Työskentelytavaltasi olet tuloshakuinen ja muita innostava, olipa kyseessä sitten sisäinen tai ulkoinen sidosryhmä. Olet vakuuttava viestijä ja pystyt kiteyttämään näkemyksesi helposti ymmärrettävään muotoon. Myyntihenkisyyttäsi hyödynnät palveluidemme myymisessä kaupungin sisällä sekä toteuttamalla visiotamme haastavassa toimintaympäristössä. Saat esimieheltä ja johtoryhmältä koordinaatteja työhösi, joita toteutat itsenäisellä otteella.

Vastuualueesi:
- Palvelukeskus Helsinki -tasoisen asiakkuudenhoito-ohjelman toteuttaminen ja päivittäminen
- toimialakohtaiset asiakkuudenhoitosuunnitelmat ja niiden päivittäminen
- myyntisopimusten ja tarjousten laatiminen ja hallinta
- ratkaisumyynnin johtaminen ja kehittäminen sekä palvelujen myynti ja esittelyt
- osallistuminen asiakaskokemuksen mittaamisen prosesseihin
- osallistaminen ja sidosryhmäyhteistyö
- tehtävässä raportoit kehityspalvelut-yksikön johtajalle

Kuka olet?
Henkilönä olet helposti lähestyttävä ja analyyttinen. Luotsaat kehittämisprojekteja ja tiimiäsi määrätietoisella otteella eteenpäin, sietäen myös keskeneräisyyttä. Et pelkää kyseenalaistaa, vaan uskallat tuoda myös erilaisia ratkaisuvaihtoehtoja esille. Sinulta löytyy tehtävään soveltuva ylempi korkeakoulututkinto, mutta ennen kaikkea vahvaa näkemystä asiakaskokemuksen ja myyntiprosessin hallinnasta. Kommunikoit sujuvasti suomen ja englannin kielellä.

Tahdomme tehdä parasta yhdessä, joten toivomme sinun tuovan työyhteisöömme myös motivaatiosi, vahvan johtamiskykysi sekä uusia ideoita!

Olemme kumppanisi
Olemme vastuullinen työnantaja, jossa on kannustava ja huumorintajuinen työilmapiiri sekä joukko osaavia työkavereita tukemassa. Tarjoamme sinulla avaimet onnistua tehtävässäsi, hyvät työtilat ja välineet, etätyön mahdollisuudet sekä liukuvat työajat. Tehtäväsi on mielenkiintoinen ja monipuolinen, jossa pääset toteuttamaan Maailman toimivin kaupunki -strategiaa asiakaskokemuksen rakentamisen ja ratkaisumyynnin keinoin.

Lisäksi tarjoamme sinulle Suomen suurimman työnantajan henkilöstöedut sekä työsuhdematkalippu- ja kaupunkipyöräedun tukemaan sujuvaa liikkumista. Tiloissamme on mahdollisuus edulliseen henkilöstöruokailuun.

Aloitamme haastattelut videohaastatteluilla jo hakuaikana. Toisen vaiheen haastatteluun kuuluu osana myös konsulttiyhtiön tekemä henkilöarviointi. Ennen työn aloittamista on valituksi tulleen henkilön esitettävä hyväksytty työterveyshuollon antama työhöntulotarkastuslausunto.

Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Palvelukeskus Helsinki - Parasta yhdessä! Bäst tillsammans! Best together!