(Removed from publishing)

Asiakkuusjohtaja
Oscar Software Oy

Original publication date 11.11.2019

 

Oletko sinä uusi oscarilainen? Haemme ohjelmistoliiketoiminnan asiakkuuksien ja asiakastyytyväisyyden kehittämiseen kokemusta ja näkemystä omaavaa

ASIAKKUUSJOHTAJAA

 

Mitä etsimme?

Asiakkuusjohtajana vastaat kokonaisvaltaisesta asiakastyytyväisyydestä käyttöönottoprojektien ulkopuolella. Tärkeimpänä tehtävänäsi on ohjelmistoliiketoiminnan asiakkuuksien liikevaihdon kasvattaminen ja kokonaisvaltaisen asiakastyytyväisyyden kehittäminen. Nautit vaativasta projekti- ja palvelumyynnistä ja liikut aktiivisesti asiakasrajapinnassa syventääksesi olemassa olevia asiakassuhteita. Sinulta löytyy ongelmanratkaisukykyä ja neuvottelutaitoja selvittää asiakaskunnan liiketoiminnasta kumpuavat haastavatkin tilanteet ja kehitystarpeet. Osana tehtävänkuvaa olet mukana kehittämässä uusia tai olemassa olevia palveluita erilaisiksi palvelukokonaisuuksiksi avainasiakkaiden liiketoiminnan tarpeiden pohjalta – osaavien ammattilaisten avulla. Teet tiivistä yhteistyötä organisaation eri tahojen, kuten asiakaspalvelun, projektitoimitusten, myynnin, talousosastopalvelun ja tuotekehityksen kanssa. Työsi tukena sinulla onkin eri tehtävissä työskentelevistä asiantuntijoista koostuva oscarilaisten yhteisö.

 

Mitä toivomme Sinulta?  

  • Näyttöjä menestyksekkäästä (ohjelmistoliiketoiminnan) projekti- ja/tai palvelumyynnistä ja asiakassuhteiden pitkäjänteisestä kehittämisestä  
  • Kokemusta ohjelmistoliiketoiminnan kontekstissa toimimisesta, jotta ymmärrät toimintaympäristöön ja asiakkuuksien kehittämiseen liittyviä liiketoiminnan lainalaisuuksia jo tehtävään hypätessäsi 
  • Kokemuksen kautta saavutettua näkemystä, sekä ennen kaikkea paloa tarttua rohkeasti liiketoiminnan ja asiakkuuksien kehittämiseen
  • Kykyä asiakkaiden liiketoiminnan tarpeiden pohjalta kehittää ja tuotteistaa uusia tai olemassa olevia palveluita erilaisiksi palvelukokonaisuuksiksi osaavien ammattilaisten avulla
  • Tehtävän luonteen vuoksi työssä menestyminen edellyttää itseohjautuvaa työskentelyotetta, vakuuttavia neuvottelutaitoja sekä loistavia vuorovaikutus- ja verkostoitumistaitoja organisaation ja asiakaskunnan sisällä
  • Roolia ja vastuualueita voidaan muokata valitun henkilön osaamisen ja kiinnostuksen sekä liiketoiminnasta nousevien tarpeiden pohjalta 
  • Työskentelet Tampereen toimipisteeltä käsin ja sinulta löytyy matkustusvalmiutta kotimaassa tarpeen mukaan 

 

Mitä tarjoamme Sinulle?  

  • Monipuolisen ja vastuullisen liiketoiminnan ja asiakkuuksien kehittämisen roolin, jonka sisältöön pääset itse vaikuttamaan oman kokemuksesi ja näkemyksesi kautta
  • Tilaisuuden päästä kehittämään sekä yrityksen omaa että asiakkaiden liiketoimintaa
  • Mahdollisuuden olla mukana suomalaisen pk-sektorin digitalisaatiossa  
  • Valitun henkilön taustan ja uudessa roolissa saavutettujen näyttöjen mukaan vastuualuetta voidaan jatkossa laajentaa esimerkiksi johtoryhmätyöskentelyyn 
  • Innostavan ja rennon, erilaisista asiantuntijoista koostuvan työyhteisön ympärillesi   
  • Omat tuotteet ja palvelut, joita kehitetään jatkuvasti eteenpäin, ja joiden kehittämiseen saat antaa oman panoksesi
  • Kasvavan ja kehityshaluisen yritysympäristön työskentelykentäksesi   
  • Tutustu meihin lisää Oscarin some-kanavissa ja osoitteissa www.careers.oscar.fi/ ja www.oscar.fi

 

Tavoitteenamme on saada uusi kollega riveihimme mahdollisimman pian, mutta työn aloitusajankohta on sovittavissa.

Klikkaa itsesi hakuun mukaan 30.11.2019 mennessä: https://careers.oscar.fi/jobs/773033-asiakkuusjohtaja

Lisääthän hakemuksen yhteyteen palkkatoiveesi.

 

Lisätietoja tehtävästä antaa HR Business Partner Annika Männistö / 040 144 8760 / annika.mannisto@oscar.fi.