(Removed from publishing)

Asiakastuki energia-alalle
Academic Work

Original publication date 9.7.2019
Haemme nyt asiakaspalvelusta kiinnostunutta henkilöä energia-alan projektiin. Työssäsi vastaat ensiluokkaisesta asiakaspalvelusta ja firmware -tuotteen päivityksestä. Tässä tehtävässä pääset tutustumaan mielenkiintoiseen toimialaan ja olla osana merkityksellistä projektia!
KUVAUS
Tarjoamme


* Mahdollisuuden työskennellä kansainvälisessä organisaatiossa merkittävän projektin parissa
* Mielenkiintoisen toimialan ja motivoivan tiimin ympärillesi


Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.
TYÖNKUVA

* Asiakastuen tehtävät, kuten ongelmanratkaisu, vikatilanteiden hoitaminen ja raportointi sekä ohjelmistopäivitysten suorittaminen
* Firmware päivitysprojektiin osallistuminen

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

* Kiinnostusta teknisiin asioihin
* Korkeakoulutausta (esim. tekninen)
* Aiempaa kokemusta helpdeskistä tai asiakastuesta
* Huolellinen ja järjestelmällinen työote


Muuta tietoa


* Aloitus: Elokuussa 2019
* Kesto: 31.12.2019 asti
* Sijainti: Jyväskylä, Jyskä
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Landis + Gyr puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.


Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
MUUTA TIETOA
Landis + Gyr on ollut energianhallintaratkaisujen markkinajohtaja jo yli 120 vuotta. Etäluentaratkaisumme auttavat verkkoyhtiöitä ympäri maailmaa kehittämään toimintaansa, hallitsemaan verkko-omaisuuttaan, pienentämään kustannuksia ja tarjoamaan parempaa asiakaspalvelua.Landis+Gyrinlaadukkaat ja luotettavat tuotteet ja palvelut mahdollistavat älykkään sähköverkon jaIoT-maailman innovaatiot.