(Removed from publishing)

Asiakaspalvelu-koordinaattori
Ticketmaster Suomi

Original publication date 7.10.2019

Asiakaspalvelukoordinaattori

Kiinnostaako sinua tapahtuma-alan näköalapaikalla työskentely? Ticketmasterissa pääset osaksi monipuolista tapahtuma-alan huippua.

Etsimme vahvistusta asiakaspalvelutiimiimme määräaikaiseen äitiyslomasijaisuuteen vuoden 2020 loppuun asti.

Olet sitten kokenut asiakaspalvelija tai vasta urasi alkuvaiheessa, tärkeintä meille on, että olet tapahtuma-alan asiakaspalvelusta innostunut tekijä. Meillä pääset kasvamaan asiakaspalvelun ammattilaiseksi huipputyyppien työyhteisössä. 

Toivomme sinulta ennen kaikkea reipasta asennetta, asiakaspalveluhenkisyyttä, oma-aloitteisuutta ja aitoa halua kehittyä ja kehittää. Työ on ajoittain hektistä ja vaatii hyvää stressinsietokykyä. Odotamme myös joustavuutta työajoissa ja valmiutta työskennellä toisinaan myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Työtehtäviäsi ovat mm.

  • päivittäinen yhteydenpito lipunmyyntiverkoston kanssa
  • palautejärjestelmän hallinnointi ja kuluttajapalautteiden käsittely
  • asiakaspalvelu sosiaalisen median kanavissa
  • tapahtumajärjestäjien tuki ja palvelu
  • lipunmyyntijärjestelmän käyttäminen
  • asiantuntijatehtävät tapahtumissa

Työ edellyttää hyvää suomen ja englannin kielen taitoa. Aikaisempi kokemus asiakaspalvelu- ja lipunmyyntitehtävistä katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle vauhdikkaan ja innostavan työyhteisön Helsingin keskustassa.

Hae paikkaa pikaisesti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuaikana ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Hakuaika päättyy su 20.10.2019. Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV:si palkkatoiveineen rekry@ticketmaster.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa puhelimitse palvelujohtaja Anu Paukkunen 050 482 1015 torstaina 10.10. klo 15-17 ja keskiviikkona 16.10. klo 08-10.