Yritysautoilun asiakasneuvoja LeasePlanille
LeasePlan Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.1.2020

Innostutko autoista ja haluat päästä mukaan työyhteisöön, jossa vaivaton autoilu on lupaus yritysasiakkaille?

Nyt LeasePlanilla on paikka auki asiakaspalvelutiimissä. Yritysautoilun Top Gear -asiakaspalvelutiimi tietää autoilun uudet tuulet ja pyrkii tekemään yritysautoilun asiakkaille mahdollisimman helpoksi.

LeasePlan on yksi maailman johtavista autoilun leasingyrityksistä ja LeasePlanilla on 1,8 miljoonaa ajoneuvoa yli 30 maassa. LeasePlan haluaa tehdä yritysautoilusta mahdollisimman vaivatonta sekä yrityksen autoasioista vastaaville päättäjille että kaikille niille, jotka yrityksen autoilla liikkuvat. LeasePlan on sitoutunut parempaan huomiseen ja toiminnalla pyritään jatkuvasti viemään eteenpäin autoilun vihreämpää tulevaisuutta.

Etsimme LeasePlanille asiakasneuvojaa määräaikaiseen työsuhteeseen Espooseen. Työsuhde on äitiyslomasijaisuus ja työsuhde solmitaan suoraan LeasePlanin kanssa.

Minkälaista asiakasneuvojan työ on?

Meillä tekeminen perustuu ammattitaitoisesti ja huolellisesti hoidettuihin asiakaskohtaamisiin. Asiakasneuvojana tuletkin olemaan tärkeä linkki varmistamassa asiakkaidemme tyytyväisyyttä ja palvelun erinomaista laatutasoa.

Työssäsi asiakkaat ovat aina etusijalla. Työpäiväsi koostuvat yritysautoilijoiden auttamisesta ja neuvomisesta päivittäisissä autoiluun liittyvissä kysymyksissä:

• Yritysautoilijoiden opastaminen uuden auton tilauksen yhteydessä

• Leasinglaskelmien laatiminen uuden auton tilausta varten

• Yritysautoilijoiden auttaminen mm. polttoainekortteihin, sijaisautoihin ja yritysten autopolitiikkaan liittyvissä asioissa

• Leasingauton palautukseen liittyvät käytännön kyselyt ja pyynnöt

Lisäksi työpäivääsi kuuluu myös muita asiakaspalvelutöitä. Asiakkaamme ovat asiakaspalveluun yhteydessä niin puhelimitse kuin sähköpostilla, ja soitat myös itse aktiivisesti asiakkaillemme sekä yhteistyökumppaneillemme.

Aito kiinnostus työsuhdeautoilua ja autoalan trendejä kohtaan tukee päivittäistä työtäsi. Nautit uuden oppimisesta ja tilanteista, joissa löydät asiakkaalle juuri hänen tarpeisiinsa sopivan ratkaisun. Osaat yleisimmät IT-sovellukset, olet numerotarkka ja järjestelmällinen, ja kommunikoit sujuvasti myös englanniksi. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

Työyhteisömme on välitön ja toisten osaamista kunnioittava. Asiakasneuvojan työssä työskennellään tiimissä ja kollegatukea on aina saatavilla. Asiakasneuvojan osaamista vahvistetaan työsuhteen alussa perehdytysjaksolla ja tätä seuraavalla koulutussuunnitelmalla. Työssäsi pääset myös hyödyntämään eri osastojen asiantuntijoiden syväosaamista.

Mitä haluamme tarjota uudelle leaseplanilaiselle?

• Mielenkiintoisen ja monipuolisen asiakaspalvelutehtävän

• Vastuuta sekä mahdollisuuden kehittyä eteenpäin B2B-asiakaspalvetehtävissä

• Mahdollisuuden monipuoliseen urakehitykseen talon sisällä Suomessa tai ulkomailla

• Pääset osallistumaan halutessasi työhyvinvointihankkeeseen

• Tilaisuuden päästä mukaan yksikön toiminnan ja prosessien kehittämiseen

• Mukavat työkaverit sekä rennon ilmapiirin erittäin mielenkiintoisella palvelualalla

Jäikö jokin asia mietityttämään?

Mikäli ilmoitus jätti sinulle vielä avoinna olevia kysymyksiä, niin ole rohkeasti yhteydessä hakua hoitavaan konsulttiimme Sofia Nisumäkeen p. 046 922 5720. Jos tehtävä vaikuttaa sinun unelmatyöltäsi, niin jätä hakemus vielä vaikka tänään! Aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuajalla ja pyrimme etenemään videohaastattelukierrokselle pikaisesti sopivien ehdokkaiden kanssa. Työt alkavat sopimuksen mukaan, heti oikean henkilön löydyttyä.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1330784
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu/palvelu, Toimistotyö
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 28.1.2020
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: (sofia.nisumaki (a) barona.fi)
  • Puhelin: 046 922 5720
  • Sijainti: Espoo