(Poistunut julkaisusta)

Yritysasiakaspalvelija, Telia Finland Oy, Mijas, Espanja
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.1.2021
Haemme kasvavaan joukkoomme vakituiseen työsuhteeseen asiakaspalvelijoita Telian yritysasiakaspalveluun. Toimistomme sijaitsee uusissa, valoisissa tiloissa Las Lagunasissa 1,5 km Fuengirolan keskustasta. Työ sopii sinulle, joka omaat aiempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä sekä omaat hyvät tiedot ja taidot asiakaslähtöisestä työskentelystä.

Päivittäisessä työssäsi olet avainasemassa varmistamassa Telia-asiakkaan asiakaskokemuksen onnistumista. Kyseessä ei ole myyntityö, vaan keskittyy pääasiassa asiakaspalveluun. Työ tapahtuu chatin, puhelimen sekä sähköpostin välityksellä ja työaika sijoittuu arkipäivinä 06.00-18.00 välille. Työsuhde on kokoaikainen (39h/vko) ja toistaiseksi voimassa oleva.


Edellytämme sinulta

Aiempaa asiakaspalvelukokemusta


Tarjoamme sinulle

Olemme huomioineet COVID-19-pandemia vaikutukset ja tarjoammekin etätyömahdollisuuden alun koulutuksen jälkeen, mikäli annetut tavoitteet täyttyvät työn osalta. Tämän lisäksi tarjoamme mahdollisuuden tehdä etätyötä toisessa EU-maassa 3 kuukautta per vuosi. Tämä mahdollistaa sen, että työntekijämme voivat matkustaa vaikkapa kotisuomeen tapaamaan perhettä ja ystäviä.

Vakituisen työsuhteen luotettavalla ja hyvämaineisella työnantajalla. StaffPoint auttaa Espanjassa oleskeluun ja työskentelyyn vaadittavien dokumenttien hankinnassa ja on tukena myös muissa Espanjassa työskentelyyn liittyvissä kysymyksissä.

Joustavan ja haasteellisen työpaikan yritysasiakaspalvelun parissa

Espanjan Contact Center -työehtosopimuksen mukaisen kiinteän kuukausipalkan

Mukavan työyhteisön Mijasin auringon alla


Arvostamme

Aiempaa operaattorituntemusta sekä kyvykkyyttä uusien järjestelmien nopeaan omaksumiseen

Lisäksi etsimämme henkilö omaa erinomaiset sosiaaliset taidot, positiivisen asiakaspalveluasenteen ja viihtyy nopeatempoisessa työrytmissä

Mielenkiintoa mobiili sekä IT- laitteisiin


Kiinnostuitko?

Lisätietoja työhön liittyvissä kysymyksissä antaa jermu.korhola@staffpoint.fi

Tehtävään valittavalle voidaan tehdä perusmuotoinen turvallisuusselvitys luotettavuuden varmistamiseksi.


ME Aurinkorannikon StaffPointilla olemme tehneet erikoisjärjestelyitä toimintamme kasvattamiseksi, henkilöstömme turvaamiseksi sekä erinomaisen palvelun säilyttämiseksi näinä erikoisina aikoina. Huomioimme ja toimimme COVID-19 rajoitusten mukaisesti kaikessa toiminnassamme sekä otamme kaikki COVID-19-viruksen ennaltaehkäisevät toimet vakavasti.

Työn hakeminen on mahdollista myös COVID-19-pandemian aikana:

Seuraamme viranomaismääräyksiä ja tiedotamme henkilöstöämme aktiivisesti.
Päivitämme aktiivisesti kirjallisia COVID-19 ohjeistuksia, jotka ovat saatavilla koko henkilöstöllemme.
Tarjoamme hyvät mahdollisuudet etätyöskentelyyn.
Pidämme tarvittaessa haastattelut videon välityksellä.
Poikkeustilanteesta huolimatta pystymme tarjoamaan koulutus ja etenemismahdollisuuksia työntekijöillemme.


Lisätietoja

Jermu Korhola
jermu.korhola@staffpoint.fi