Yritysasiakaspalvelija, Telia Finland Oy, Mijas, Espanja
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.10.2020
Haemme kasvavaan joukkoomme vakituiseen työsuhteeseen asiakaspalvelijoita Telian yritysasiakaspalveluun. Toimistomme sijaitsee uusissa, valoisissa tiloissa Las Lagunasissa 1,5 km Fuengirolan keskustasta. Työ sopii sinulle, joka omaat aiempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä sekä omaat hyvät tiedot ja taidot asiakaslähtöisestä työskentelystä.

Päivittäisessä työssäsi olet avainasemassa varmistamassa Telia-asiakkaan asiakaskokemuksen onnistumista. Kyseessä ei ole myyntityö, vaan keskittyy pääasiassa asiakaspalveluun. Työ tapahtuu chatin, puhelimen sekä sähköpostin välityksellä ja työaika sijoittuu arkipäivinä 06.00-18.00 välille. Työsuhde on kokoaikainen (39h/vko) ja toistaiseksi voimassa oleva.


Edellytämme sinulta

Aiempaa asiakaspalvelukokemusta


Tarjoamme sinulle

Vakituisen työsuhteen luotettavalla ja hyvämaineisella työnantajalla. StaffPoint auttaa Espanjassa oleskeluun ja työskentelyyn vaadittavien dokumenttien hankinnassa ja on tukena myös muissa Espanjassa työskentelyyn liittyvissä kysymyksissä.

Joustavan ja haasteellisen työpaikan yritysasiakaspalvelun parissa

Espanjan Contact Center -työehtosopimuksen mukaisen kiinteän kuukausipalkan

Mukavan työyhteisön Mijasin auringon alla


Arvostamme

Aiempaa operaattorituntemusta sekä kyvykkyyttä uusien järjestelmien nopeaan omaksumiseen

Lisäksi etsimämme henkilö omaa erinomaiset sosiaaliset taidot, positiivisen asiakaspalveluasenteen ja viihtyy nopeatempoisessa työrytmissä

Hyvää englanninkielen taitoa

Mielenkiintoa mobiili sekä IT- laitteisiin


Kiinnostuitko?

Lisätietoja työhön liittyvissä kysymyksissä antaa jermu.korhola@staffpoint.fi

Tehtävään valittavalle voidaan tehdä perusmuotoinen turvallisuusselvitys luotettavuuden varmistamiseksi.


Lisätietoja

Jermu Korhola
jermu.korhola@staffpoint.fi


Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot