Web & Digital Marketing Specialist
Luhta Sportswear Company

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.5.2020

Luhta Sportswear Company rakentaa uutta digitaalista liiketoimintayksikköä, joka toimii sekä Suomessa että kansainvälisesti omalla verkkokauppa-alustalla sekä platform-asiakkkuuksien (esim. Amazon, Zalando) kautta. 

Nyt haemme kasvavaan joukkoomme aktiivista ja innostunutta Web & Digital Marketing Specialistia kehittämään ja rakentamaan uutta verkkokauppakokonaisuuttamme. 

Tehtävänäsi on suunnitella ja toteuttaa verkkosivustojen ja verkkokauppojen rakennetta, käytettävyyttä, ulkoasua ja sisältöä yhdessä ulkoisten yhteistyökumppaneidemme kanssa sekä brändien asiakaslupausten ja brändistrategioiden mukaisesti. Teet tiivistä yhteistyötä tuoteosaston, myynnin ja markkinointitiimin kanssa sekä toimit yhdessä ulkoisen kumppaniverkostomme kanssa. Vastuullasi on verkkoliikenteen sekä verkkokaupan konversion kasvattaminen ja siihen liittyvän analytiikan tuottaminen ja raportointi.

Tärkeimpiä tehtäviäsi ovat

  • Verkkokauppojen sisällön ylläpitäminen ja optimointi
  • Verkkokauppojen hakukonenäkyvyyden kehittäminen ja ylläpito
  • Verkkoanalytiikan seuraaminen, raportointi ja kehitystoimenpiteet dataan pohjautuen
  • Sisäisten toimintamallien ja -prosessien suunnittelu ja kehitys esim. ohjeistukset
  • Ilmeen ja sisällön tekninen toteutus sähköisiin medioihin/verkkoon

Mitä odotamme sinulta?

Ymmärrät, että data on avain tulokselliseen verkkokauppaan. Sessiot, konversiot, klikit, eurot - me mittaamme kaikkea ja toivomme sinulta samaa.

Suosimme jatkuvaa kehitystä, sparrailua ja mitattavaa tekemistä. Uskallat tuoda omia ideoitasi rohkeasti esiin, olet avoin sekä otat vastaan palautetta ja kehitysehdotuksia.

Otat ja kannat vastuuta itsenäisesti. Työmoraalisi on rautainen, sinulla on tarmoa, pitkää pinnaa ja huumoria. Haluat oppia uutta ja kehittää työtäsi.

Teet tiivistä yhteistyötä muun tiimin kanssa, jossa sinua auttavat graafikko sekä online-myyntiin, markkinointiin ja prosesseihin perehtyneet kollegat. 

Mitä tehtävään vaaditaan:

  • Kokemusta jonkin CMS-järjestelmän käytöstä, ja sinulla on vähintäänkin perusosaamista html/CSS:stä ja Adobe Creative Suitesta. Magento-kokemus katsotaan eduksi.
  • Visualista silmää ja UX- sekä UI -suunnittelun periaatteiden tuntemusta
  • Kokemusta Web-analytiikan seuraamisesta, raportoinnista ja analysoinnista
  • Ymmärrät hakukoneoptimointia, SEM ja SEO -työskentely on sinulle tuttua

Tarjoamme sinulle:

  • Mahdollisuuden toimia uudessa ja kehittyvässä digitaalisessa liiketoiminnassa suomalaisessa arvostetussa yrityksessä
  • Laajat mahdollisuudet omaan kehitykseesi sekä vahvat tukijoukot ympärillesi
  • Motivoituneen ja tiiviin työporukan

Työpisteemme sijaitsevat Helsingin Punavuoressa ja Lahdessa. 
Lisätietoja tehtävästä antaa Mirva Sandström, Head of eCommerce & Digital Marketing, perjantaina 22.5. klo 11—13. Puh. 0400 984 141
Hae viimeistään 31.5.2019. 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot