(Poistunut julkaisusta)

Web-analyytikko K-ryhmään
Kesko Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.3.2018

Etsimme kokopäivätoimista Web-analyytikkoa Keskon K Digital yksikön web-analytiikkatiimiin


Rakennamme kaupan alan parhaita digitaalisia palveluita datan avulla, jossa keskeisessä roolissa on online-data. Kuulut K Digital yksikön web-analytiikkatiimiin ja työpaikkasi sijaitsee Helsingissä ja osan aikaa istut Vantaalla autokaupan liiketoimintaketjun tiloissa.


Web-analyytikkona vastaat Keskon autokaupan web-analytiikasta. Autokauppa edustaa mm. seuraavia merkkejä ja brändejä; Volkswagen, Audi, Seat, Porsche ja Caara. Toteutat laadukkaita web-analyyseja autokaupan verkkoliiketoiminnan ja digitaalisen markkinoinnin tueksi. Työtehtäviisi kuuluvat erilaisten web-analyysien ja toimenpide-ehdotuksien toteuttaminen mm. KPI- ja konversioanalyysit, a/b testit, konversio-optimointi, ad hoc analyysit, digitaalisen markkinoinnin analyysit, online-kyselyt, käytettävyystestit, sekä web-analytiikan tägityksien toteutus. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä autokaupan verkkoliiketoiminnasta ja markkinoinnista vastaavien henkilöiden kanssa.


Lisäksi toimit tiiviissä yhteistyössä K Digitalin ohjelmallisen ostamisen tiimin kanssa ja vastaat mainonnan seurannan tägityksien suunnittelusta, toteutuksesta sekä kehityksestä Kesko tasolla. Toimit tiiviissä yhteistyössä ohjelmallisen ostamisen specialistien kanssa ja tuet mainonnan seurantapisteiden DMP hallinnointia.


Etsimällämme henkilöllä on kokemusta web-analytiikasta, ohjelmallisesta ostamisesta ja verkkoliiketoiminnasta. Lisäksi olet oma-aloitteinen, motivoitunut oppimaan uutta, vastuuta ottava ja palveluhenkinen tiimipelaaja, kenellä on intohimoa digitaaliseen analytiikkaan ja verkkoliiketoimintaan. Raportoit tehtävässäsi K Digitalin web-analytiikkatiimin päällikölle.


Toivomme sinulta:
- Kokemusta web-analytiikasta ja verkkoliiketoiminnasta
- Osaamista datan analysoinnista ja toimenpide-ehdotuksien tekemisestä
- Ymmärrystä ja kokemusta web-analytiikan työkaluista:
      o Google Analytics, Hotjar, Google Optimize, Google Tag Manager, Google Data Studio, Big Query tai vastaavat työkalut
- Osaamista a/b testaamisesta ja käytettävyystesteistä
- Kokemusta ohjelmallisen ostamisen teknisestä analytiikkatuesta ja tägitysten asettamisesta sekä ylläpidosta
      o Adform , DoubleClick, Google Tag Manager
- Osaamista konversio-optimoinnista
- Käytännönkokemusta online-kyselyiden toteuttamisesta
- Kiinnostusta autokaupan toimialaan
- Webdatan ja asiakasdatan yhdistämisestä osaamista
- Perustaidot koodaamisesta (mm. SQL, Javascript, R, HTML5, CSS3 ja php.)
- Hyvää englanninkielen osaamista
- Hyviä kommunikointitaitoja
- Korkeakoulututkintoa


Tehdään hyvä kauppa – tule K-ryhmään.


Lisätietoja tehtävästä antaa Tomi Pyyhtiä, web-analytiikkatiimin päällikkö, puh 050 388 4106 tai s-posti: tomi.pyyhtia@kesko.fi.
Lähetä hakemuksesi 30.3.2018 mennessä oheisen linkin kautta.