Tietoa tehtävästä
Haemme ammattitaitoista ja innostunutta
Web-analytiikan ja mainonnan asiantuntijaa
Viestinnän ja markkinoinnin tiimiimme.
Työssäsi suunnittelet Kansallisgallerian verkkosivustojen ja digitaalisten palveluiden analytiikkaa ja raportoit tuloksista. Web-analytiikan toteutus ja tagien hallinta, tulosten analysointi sekä konversio-optimointi kuuluvat tehtäviisi. Autat tuotteitamme ja palvelujamme näkymään kohderyhmien hauissa ostopolun eri vaiheissa sekä orgaanisesti että maksullisesi toteuttamalla hakukonemarkkinointia ja hakusanamainontaa.
Sinulla on osaamista
- Web-analytiikan työkaluista (ainakin GA4)
- Mittareiden asetannasta ja raportoinnista
- Google Tag Managerin käytöstä
- Hakukonemarkkinoinnin ja hakusanamainonnan toteuttamisesta
- Meta-mainonnan toteuttamisesta ja optimoinnista
- Nykylainsäädännöstä liittyen esim. evästeisiin
Lisäksi sinulla on hyvä suomen ja englannin kielen taito.
Olet positiivinen tiimityöskentelijä, mutta pystyt itsenäiseen työskentelyyn. Seuraat alaa ja haluat kehittää ja kehittyä.
Kansallisgallerian arvot, yhdessä, avoimesti ja asiantuntevasti kuvaavat myös sinun työskentelyäsi.
Tarjoamme sinulle vakituisen, mielenkiintoisen ja merkityksellisen tehtävän ainutlaatuisessa työympäristössä, maamme suurimmassa museoalan asiantuntijaorganisaatiossa, jossa pääset työskentelemään Suomen merkittävimmän taidekokoelman parissa. Työyhteisömme on moniammatillinen ja koostuu alan huippuosaajista, joiden tuen saat työllesi. Olemme innostuneita ja ylpeitä siitä, mitä teemme.
Lisätietoja tehtävästä antaa viestintäpäällikkö Piia Laita, p. 040 5908805 seuraavina aikoina: to 7.11. klo 9-10 ja ti 12.11. klo 15-16.
Kiinnostuitko? Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si viimeistään 17.11. oheisen hakulinkin kautta.
Ota yhteyttä:
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 17.11.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.