Tehtäviin kuuluu vuokrasopimusten hallinnointi ja ylläpito kiinteistötietojärjestelmällä, sisäisten ja ulkoisten vuokrien laskutus ja perintä, sekä tähän liittyvät asiakaspalvelun tehtävät. Taloudenpitoon liittyviä muita tehtäviä ovat mm. budjetoinnin tehtävät, ennusteet sekä muut erikseen nimetyt projektit.
Vuokraussihteerin työ edellyttää kiinteistöalan lainsäädännön, esimerkiksi asuin- ja liikehuoneistovuokralain tuntemusta, hyviä tietotekniikkataitoja, sekä tarkkuutta taloudellisten raporttien tuottamiseen ja kiinteistötietojärjestelmän ylläpitoon.
Työssä onnistuminen vaatii soveltuvan työkokemuksen ja osaamisen lisäksi kykyä hahmottaa ja hallita kokonaisuuksia, organisointi- ja paineensietokykyä, itsenäistä työskentelytapaa, hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja, sekä sujuvaa kirjallista ja suullista esitystaitoa.
Tehtäväkohtaisen palkan lisäksi voidaan maksaa työkokemuksen perusteella KVTES:n mukaista työkokemuslisää enintään 8 % tehtäväkohtaisesta palkasta.
Kelpoisuusvaatimuksena tehtävään on soveltuva korkea-asteen tutkinto, aikaisempi opistotasoinen tutkinto, merkonomin tutkinto tai ammatti- tai erikoisammattitutkinto, ja tehtävään soveltuva työkokemus. Tehtävä täytetään kuuden (6) kuukauden koeajalla.
Asiantuntevan organisaation tuen lisäksi tarjoamme sinulle mielekkään työn ja joustavat työajat. Organisaatiomme kannustaa oman osaamisen jatkuvaan kehittämiseen.
Tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden edistämiseksi Turun kaupunki suosii anonyymiä rekrytointia. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että rekrytointiprosessin ensimmäisessä vaiheessa työhakemuksen avoimiin kysymyksiin ei tule sisällyttää tietoja esim. iästä, äidinkielestä tai sukupuolesta. Vaikka osaa tiedoista taustatiedoissa kysytään, nämä tiedot eivät näy rekrytoivalle lähijohtajalle anonyymissä hakijaraportissa. Anonyymin rekrytoinnin tavoitteena on kohdentaa huomio hakijan ammatilliseen osaamiseen sekä työkokemukseen.
Myllärinen, Eemeli, eemeli.myllarinen@turku.fi