Vuokrareskontranhoitaja, asuntoliiketoiminta
Newsec

Alkuperäinen julkaisupäivä 25.11.2019

Vuokrareskontranhoitaja
Sijainti: Helsinki


Työskenteletkö juuri nyt kiinteistöalalla asuntojen parissa, isännöitsijätoimistossa tai tilitoimistossa? Kaipaatko kenties arkeesi uusia haasteita, enemmän vapautta, joustavuutta ja mahdollisuutta etätyöhön? Tai ehkä sinuakin inspiroi mahdollisuus kouluttautua kiinteistöalalla ja pitää huolta oman osaamisesi kehittämisestä?

Juuri näitä asioita me Newsecillä – yhdessä Suomen parhaista työpaikoista – voimme sinulle tarjota. Olemme Suomen suurimmaksi kiinteistöalan yritykseksi tähtäävä organisaatio ja jatkuvan kasvumme vuoksi tarvitsemme joukkoomme vuokrareskontranhoitajaa eli juuri sinua. Pysymme kiinteistöalan kehityksen kärkipäässä kouluttamalla henkilöstöämme jatkuvasti alan uusista muutoksista. Tarjoamme myös tuettua koulutusta yhteistyössä Kiinteistöalan Koulutuskeskus Oy:n kanssa. Me voimme tuoda sinun arkeesi joustavuutta, jonka avulla sovitat perhe- ja työelämäsi vaivattomasti yhteen. Kuulostaako hyvältä? Jatka lukemista!

Vuokrareskontranhoitajana toimit tärkeässä roolissa osana asuntoliiketoimintayksikköämme, joka vastaa asiakkaidemme noin 25 000 vuokra-asunnon manageerauksesta. Tehtävässä pääset kasvattamaan omaa osaamistasi ja kehittämään koko toimintoa ja sen asiakaspalvelua. Tehtäviisi kuuluu vuokrareskontran päivittäinen rahaliikenteen hoitaminen, reskontraraportointi kirjanpitoon, vuokrasopimusten hallinta vuokrahallintojärjestelmissä, vuokrantarkistukset sekä perinnän tekeminen/koordinointi, asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköpostitse sekä tehtävien ja toiminnan jatkuva kehittäminen.

Päiväsi meillä voi sujua esimeriksi näin: Aamusi alkaa sähköpostien tarkastamisella sekä päivittäisellä rahaliikenteen täsmäytyksellä, uuden asiakkuuden haltuunottopalaveriin valmistautumisella.  Seuraavaksi osallistut tiimipalaveriin tiimisi kanssa. Hoidat omaa asiakkuutta, jossa tehtäviisi kuuluu päivittäinen rahaliikenne, raportointi ja asiakaspalvelu puhelimitse. Lounastat työkavereidesi kanssa. Päivä jatkuu sisäisillä asiakkuuspalavereilla, joissa käydään läpi asiakkuuden tilannetta ja sinäkin pääset kertomaan kuulumiset vuokrahallinnon osalta. Loppupäivän sparraat työkavereidesi kanssa eräässä sopimuksessa ilmennyttä tulkinnanvaraista kohtaa. Päiväsi on sujahtanut ohi kuin lennossa, ja pian on jo kotiinlähdön aika! 

Me lupaamme sinulle:

  • Tiedämme työntekijän onnistuvan työssään parhaiten, kun työ ja vapaa-aika ovat balanssissa. Tästä syystä haluammekin tarjota elämääsi joustavuutta. Asuntovuokrahallinnossa arkemme on välillä hektistä sopimusasioiden selvittelyä sekä raportointiaikataulujen myötäilyä. Toisaalta mahdollisuus etätyöskentelyyn sekä asiantuntevat työkaverit tukevat meidän onnistumistamme.
  • Olemme tutkitusti yksi Suomen parhaista työpaikoista. Tulosten taustalla on mutkaton työyhteisömme ja onnistumiset työssämme. Panostamme työntekijöiden kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin ja autamme aina kaveria.
  • Me panostamme ihmisiin – myös sinuun sinun yksilöllisiä tarpeitasi ja kiinnostuksen kohteitasi herkällä korvalla kuunnellen. Me palkitsemme onnistumisista ja annamme sinulle tilaa kehittyä sekä kasvaa roolissasi. Pidämme huolta osaamisestasi talon sisäisillä koulutuksilla sekä tarjoamalla koulutusta myös yhteistyössä Kiinteistöalan Koulutuskeskuksen kanssa.
  • Pohjoismaiden suurimpana alan toimijana ja kasvavana yrityksenä meidän on mahdollista tarjota sinulle pitkäaikainen ja luotettava työpaikka. Meillä on eväät, tahto ja kyky kasvaa Suomen suurimmaksi ja sen aiomme tehdä. Tulet siis kanssamme varmasti oppimaan uutta ja kehittymään kiinteistöalan huippuosaajaksi.

Näin onnistut meillä varmasti

Sopivaa kokemusta tähän tehtävään voi mielestämme kartuttaa esimerkiksi vastaavissa tehtävissä toisessa kiinteistömanageriyrityksessä tai työskentelemällä suoraan kiinteistön omistajalla, isännöitsijätoimistossa tai tilitoimistossa. Olemme huomanneet myös vuokravalvojan tutkinnosta tai perintätutkinnosta olevan tässä työssä hyötyä.

Tehtävässä onnistuaksesi sinä tarvitset

  • kokemusta vuokrareskontrasta ja tiimityöskentelystä
  • paineensietokykyä ja priorisointitaitoja huolehtiessasi asiakkuutesi asiakastyytyväisyydestä
  • kokemusta numeroiden ja sopimusten kanssa työskentelystä, eli tehtävään vaadittavaa tarkkuutta ja tunnollisuutta
  • omatoimisuutta sekä arkailematonta asennetta työntekoon

Lisäksi tässä roolissa voit päästä hyödyntämään kirjallista ja suullista englannin kielen taitoasi työskennellessäsi myös ulkomaisten asiakkaidemme kanssa. Koska työskentelet asiakkaidemme rahaliikenteen parissa, tarkistamme tehtävään valitun henkilön luottotiedot.

Tuntuuko tehtävä sinulle sopivalta? Hienoa, kerro meille itsestäsi! 

Mikäli sinulle heräsi kysyttävää tehtävääsi tai meillä työskentelyyn liittyen, Virpi juttelee mielellään niistä kanssasi lisää. Virpin tavoitat päivittäin puhelimitse +358 40 356 8009 klo 8-16 välillä. Voit ottaa Virpiin yhteyttä myös sähköpostitse: virpi.lamppu@newsec.fi.

Jos päätit jo tämän roolin olevan juuri sinulle sopiva, voit hakea tehtävään oheisen hakulomakkeen kautta 11.12.2019 mennessä. Käymme hakemuksia läpi ja tapaamme tehtävästä kiinnostuneita jo hakuaikana, joten älä suotta odota viimeiseen päivään vaan hae pikimmiten.

 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot