(Poistunut julkaisusta)

Visual Designer -trainee, Asiakkuudet ja markkinointi, Henkilöasiakkaat
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 20.10.2020

Haku OP Kiitorata trainee-ohjelmaan on nyt käynnissä! Etsimme 39 ennakkoluulotonta ja rohkeaa talenttia monipuolisiin, haastaviin ja ammattitaitoa kehittäviin tehtäviin eri liiketoiminta-alueillemme Helsinkiin, Tampereelle ja Ouluun.

Vahvistamme nyt Pohjola Vakuutuksen Asiakkuudet ja markkinointi -tiimiä Helsingissä Visual Designer -traineella!

 

Visual Designer -trainee, Asiakkuudet ja markkinointi, Henkilöasiakkaat

Tehtävässä pääset vaikuttamaan Pohjola Vakuutuksen sisältöjen kehittämiseen visuaalisen suunnittelun keinoin. Yhdessä muiden tiimien kanssa suunnittelet ja tuotat sisältöjä, joiden avulla pystymme tekemään automatisoitua, personoitua ja skaalautuvaa mainontaa, markkinointikampanjoita, asiakasviestintää ja verkkosisältöjä monikanavaisesti Pohjola Vakuutuksen brändi-ilmettä kunnioittaen. Osallistut vakuuttamisen kokonaisuuden kehittämiseen myynnin, asiakkuuksien hoidon ja sähköisen asioinnin näkökulmasta sekä tuet vakuutusliiketoiminnalle asetettujen myynti- ja asiakaskokemustavoitteiden saavuttamista.

 

Etsimämme traineen tuntomerkit

Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto kuten Medianomi (AMK). Olet joko vastavalmistunut tai opintojesi loppusuoralla ja olet aidosti kiinnostunut vakuutus- ja pankkiliiketoiminnasta. Tunnistat digitaalisen myynnin käsitteet kuten konversio-optimoinnin ja A/B-testauksen. Lisäksi sinulla on ymmärrystä digitaalisen markkinoinnin kanavista sekä ratkaisuista ja sinulta löytyy kokemusta sisällön tuottamisesta, viestinnästä tai markkinoinnista. Olet esimerkiksi opinnoissasi käyttänyt visuaalisen suunnittelun työkaluja kuten Adobe Photoshopia, InDesignia tai Illustratoria. Erityisenä vahvuutenasi on kuvankäsittelytaidot ja hyvä visuaalinen silmä. Lisäksi meitä ilahduttaa, jos sinulla on ymmärrystä koodaamisesta (mm. HTML5, Javascript).

Työskentelet tehokkaasti ja tavoitteellisesti sekä pystyt suunnittelemaan ja saattamaan projektit itsenäisesti maaliin sovitussa aikataulussa. Uskallat kuitenkin tarvittaessa pyytää myös apua ja varmistat näin, että tiimin yhteistyö sujuu jouhevasti myös silloin, kun työtä ei tehdä fyysisesti samasta paikasta. Ilmaiset itseäsi selkeästi suullisesti ja kirjallisesti vaativissakin vuorovaikutustilanteissa.

 

Muutama sana meistä…

Asiakkuudet ja markkinointi -tiimi vastaa Vakuutusasiakkaiden markkinoinnista monikanavaisesti sekä myynti- ja hoitomallien suunnittelusta että toteutuksesta. Heimo vastaa myös Vakuutusasiakkaiden digitaalisesta liiketoiminnasta ja digitaalisen myynnin asiakaskokemuksesta, kasvusta sekä kannattavuudesta.

 

…ja syistä, miksi meille kannattaa hakea

Meillä pääset oppimaan ja työskentelemään digiliiketoiminnan huippuammattilaisten kanssa ja vaikuttamaan Pohjola Vakuutuksen myynnin ja asioinnin kehittymiseen. Trainee-jakson aikana pääset tutustumaan eri markkinointikanaviin ja toteuttamaan visuaalisia sisältöjä sekä digi- että printtimedioihin. Työskentelet osana ketterää työyhteisöä, jossa töitä tehdään sprinteissä ja saatkin erinomaisen mahdollisuuden olla mukana kehittämässä uutta toimintatapaamme yhdessä kollegoiden kanssa. Jatkuva oppiminen ja yhdessä onnistuminen ovat keskeisiä menestystekijöitämme. Pyrimme jatkuvasti kehittämään tekemistämme ja löytämään uusia innovatiivisia ratkaisuita esimerkiksi lisäämällä interaktiivisia elementtejä markkinointiimme.

Meillä tulet työskentelemään arjen vaativien tehtävien parissa ja sen lisäksi, että saat valtavan määrän työelämäntaitoja ja uutta osaamista, pääset mukaan Suomen johtavan finanssialan toimijan matkaan. Tekemiselläsi ja timanttisella asenteellasi pystyt vaikuttamaan omaan urapolkuusi meillä, tuemme sinua omassa kehittymisessäsi ja kannustamme rohkeasti eteenpäin! Työllistyt OP:n kirjoille palkalliseen puolen vuoden mittaiseen työsuhteeseen 1.3. – 31.8.2021 ja tarjoamme niin sinulle kuin kaikille trainee-kollegoillesi saman palkkauksen; 2800 € / kk. 

 

Näin hakuprosessimme etenee: 

  • Haku tehtäviin 8.11.2020 mennessä OP:n urasivuston https://op-careers.fi/go/Kiitorata/1349601/ kautta, josta löydät tehtäväkohtaiset työpaikkailmoitukset sekä lisätietoa Kiitorata trainee-ohjelmasta. 
  • Olemme yhteydessä jatkotoimenpiteistä kaikkiin hakijoihin 13.11.2020 mennessä. Jatkoon valitut henkilöt kutsumme videohaastatteluihin. 
  • Videohaastatteluiden perusteella valitsemme finalistikandidaatit 27.11.2020 mennessä ja infoamme samalla kaikki videohaastatteluvaiheessa mukana olleet hakijat jatkotoimenpiteistä. 
  • Haastattelemme ja ilmoitamme valintapäätökset finalistikandidaateille joulukuun aikana. Kaikki finalistikandidaatit tekevät osana valintaprosessia PAPI-työpersoonallisuusarvioinnit sekä Logiks-kykytestit, jotka läpikäydään hakijan kanssa haastattelun yhteydessä. 
  • Työsuhde solmitaan ajalle 1.3. – 31.8.2021. 

 

Hae osaksi tulevaisuuden tähtijoukkoa! 

Jos sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävästä tai meillä työskentelystä, lisätietoja tehtävästä antaa Marketing Specialist, Chapter Lead Saga-Maria Klippi (p. 050 485 8561) pe 23.10. klo 13-14, to 29.10. klo 9-10 ja ke 4.11. klo 9-10.  

Seuraavaksi haluaisimme kuulla lisää sinusta, joten hae mukaan kertomalla meille osaamisestasi ja motivaatiostasi viimeistään 8.11.2020 mennessä OP:n urasivuston kautta osoitteessa https://op-careers.fi/go/Kiitorata/1349601/. Liitäthän hakuprofiiliisi myös portfolion tai muun työnäytteen joko PDF-muodossa tai linkitettynä. Alamme käsittelemään hakemuksia heti hakuajan auettua, joten tutustu monipuolisiin trainee-tehtäviimme ja lähetä hakemuksesi meille jo tänään! Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkastetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely. 

 

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.