(Poistunut julkaisusta)

Visuaalinen suunnittelija/AD, Helsinki
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.1.2019

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Saavuttaaksemme tulevaisuuden tavoitetilamme, olemme aloittaneet OP Ryhmässä merkittävän muutosmatkan. Siirrymme OP Ryhmän keskusyhteisössä vaiheittain ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja. Johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen.

Tavoittelemme muutoksella entistä parempaa työntekijäkokemusta, asiakaskokemusta sekä toiminnan tehokkuutta. Muutoksen käytäntöön viemiseksi etsimme  VISUAALISTA SUUNNITTELIJAA nyt Digitaaliset kanavat ja markkinointi -osastolle Helsinkiin.

VISUAALINEN SUUNNITTELIJA

Tehtävästä

Tehtävässä pääset kehittämään Vakuutuksen verkkokaupan asiakaskokemusta sisällön ja visuaalisuuden keinoin yhdessä Digitaaliset kanavat ja markkinointi -tiimien kanssa. Suunnittelet ja tuotat sisältöjä, joiden avulla pystymme tekemään personoitua ja skaalautuvaa mainontaa, markkinointikampanjoita, asiakasviestintää ja verkkosisältöjä monikanavaisesti brändi-ilmeen mukaisesti.

Osallistut vakuuttamisen kokonaisuuden kehittämiseen myynnin, asiakkuuksien hoidon ja sähköisen asioinnin näkökulmasta sekä tuet vakuutusliiketoiminnalle asetettujen myynti- ja asiakaskokemustavoitteiden saavuttamista.

Mitä odotamme sinulta

Olet intohimoinen digitaalisten palvelujen, mainonnan visuaalisuuden ja verkkokaupan asiakaskokemuksen kehittäjä graafisen suunnittelun ja tuotannon keinoin. Sinulla on vahva kokemus ja näyttöjä graafisesta suunnittelusta sekä digi- että printtikanaviin. Tuot suunnitteluun rohkeasti omaa näkemystä samalla brändiä kunnioittaen. Osaat katsoa maailmaa myös vakuutusasiakkaan näkökulmasta.

Osaat suunnitella ja tuottaa digimarkkinoinnin aineistoja, kuten animoituja bannereita, sähköpostipohjia ja layouteja. Ymmärrät digitaalisen myynnin keinoja ja tavoiteasetantaa (mm. konversio-optimointi, A/B-testaus, analytiikan periaatteet). Sinulla on tuloksellinen, tarkka ja aikaansaava ote työhön ja pystyt hallitsemaan useampaa projektia samanaikaisesti.

Edellytämme sinulta vähintään kolmen vuoden kokemusta ja työnäytteitä visuaalisesta ja graafisesta suunnittelusta sekä perustaitoja koodaamisesta (mm. HTML5, javascript). Sinulla tulee myös olla kokemusta suunnittelutyökaluista ja niiden käytöstä (esim. Adobe Photoshop, InDesign, Illustrator). Olet oma-aloitteinen, määrätietoinen ja ongelmanratkaisukykyinen sekä pystyt toimimaan vahvasti verkottuneessa ympäristössä vaivattomasti.

Mitä saat meiltä

Digitaaliset kanavat ja markkinointi osasto vastaa vakuutuksen henkilöasiakkaiden digitaalisesta liiketoiminnasta ja sen kehittämistä sekä digitaalisen myynnin asiakaskokemuksesta, kasvusta ja kannattavuudesta. Osasto vastaa myös verkkochateista, chatbottien, api-liiketoiminnan ja digitaalisten palveluiden kehittämisestä vakuutusliiketoimintaan, myynti- ja hoitomallien suunnittelusta ja toteuttamisesta. Vastaamme myös vakuutuksen henkilöasiakasliiketoiminnan markkinoinnista kaikki kanavaisesti.

Osastollamme pääset työskentelemään digiliiketoiminnan huippu ammattilaisten kanssa ja vaikuttamaan OP vakuutuksen digitaalisen myynnin ja asioinnin kehittymiseen. Osastomme on kasvava ja tekemiseen panostetaan merkittävästi.

Tekemiselläsi ja timanttisella asenteellasi pystyt vaikuttamaan myös omaan urapolkuusi meillä, tuemme sinua omassa kehittymisessäsi ja kannustamme rohkeasti eteenpäin!

Lisätiedot ja hakuohjeet

Lisätietoja tehtävästä antaa Salla Kekki puh. 0449066697. Parhaiten tavoitat Sallan to 10.1. klo 10-11 ja ke 16.1. klo 10-11.

Hae tehtävää 20.1.2019 mennessä

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkastetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.