Tietoa tehtävästä
Haemme nyt innokasta ja kehittämishaluista
VIESTINTÄASIANTUNTIJAA
Communications Specialist-tehtävään Markets-tiimiimme. Työpisteesi sijaitsee Helsingin Ruoholahdessa ja kattavan perehdytysjakson jälkeen voit tehdä työtä osittain myös etänä. Työsuhde on kokoaikainen ja vakituinen.
Tehtävänkuvaus
Päävastuualueesi viestintäasiantuntijana on yrityksemme työyhteisöviestinnän ja työnantajabrändin kehittäminen. Vastaat sisäisen viestinnän kokonaisuudesta ja sen kehittämisestä ja strategisesta suunnittelusta ja käytännön toteutuksesta ml. kanavat ja sisällöntuotanto. Tuet ja sparraat myös muita työyhteisömme jäseniä viestimään selkeästi ja tavoittavasti. Lisäksi kehität työnantajabrändiämme tiiviissä yhteistyössä HR-tiimimme kanssa.
Työtehtäviisi kuuluu mm.:
- Toimit Sharepoint-intramme pääkäyttäjänä, vastaat intran kehityshankkeista ja tuet muita sisällöntuottajia intran päivittämisessä.
- Vastaat henkilöstön uutiskirjeen julkaisuprosessista, sisällöntuotannosta ja editoinnista.
- Kehität työnantajakuvabrändiämme ja -viestintäämme sisäisissä ja ulkoisissa kanavissa. Tuotat itse sisältöjä mm. verkkosivuille ja sosiaaliseen mediaan sekä osallistut ulkoisten kumppanien kanssa toteutettavien kampanjoiden koordinointiin.
- Vastaat vuosittaisen Trainee-rekrykampanjamme suunnittelusta ja sisällöntuotannosta sekä osallistut oppilaitosyhteistyön koordinointiin, suunnitteluun ja toteutukseen HR-tiimin kanssa.
- Osallistut tarpeen mukaan viestintävastaavana sisäisiin työryhmiin ja projekteihin.
Markets-tiimi
Työskentelet osana yhdeksänhenkistä Markets-tiimiämme, joka tukee yrityksemme kasvua ja vastaa kokonaisvaltaisesti viestinnästä, markkinoinnista, brändistä ja myynnistä. Työskentelet viestintäpäällikön työparina, ja oman tiimimme lisäksi pääset tekemään läheistä yhteistyötä myös muiden BDO:n liiketoiminta- ja hallintotiimien kanssa. Markets-tiimi tarjoaa inspiroivan työympäristön, jossa meillä jokaisella on oma erityisosaamisemme ja toimimme saumattomasti yhteen toisiamme auttaen.
Tiimimme työtehtäviä ei voi tehdä täysin etänä, joten toivomme sinun pitävän myös ajoittaisesta toimistolla työskentelystä! Uusi toimistomme Ruoholahden Roihussa tarjoaa erinomaiset puitteet lähityöskentelyyn ja tiimimme kokoontuukin säännöllisesti työskentelemään (ja lounastamaan!) yhdessä.
Sinulta toivomme
Tehtävässä menestymisen edellytykset ovat:
- Vähintään kolmen vuoden työkokemus vastaavista viestinnän tehtävistä
- Kokemus Microsoftin viestintäympäristöstä ja -kanavista. Etenkin kokemus Sharepoint-viestintäsivustojen ylläpidosta ja toiminnallisuuksista auttaa tehtävän haltuunotossa.
- Vahva sisällöntuotannon osaaminen: tuotat laadukkaita tekstejä ja visuaalisia sisältöjä ja ymmärrät erilaisten kanavien ominaispiirteet.
- Erinomainen suomen kielen kirjallinen ja suullinen taito. Tehtävässä vaaditaan vahvaa tekstien kirjoitus- ja editointitaitoa. Myös englannin ja ruotsin kielen osaamisesta on hyötyä.
- Soveltuva korkeakoulutus viestinnästä, markkinoinnista tai media-alalta.
Ennen kaikkea olet innokas kehittämään ja kehittymään myös itse. Tässä tehtävässä pääset vaikuttamaan vastuullasi oleviin kokonaisuuksiin, joten itseohjautuva työotetta. Sinulla on hyvät taidot koordinoida monipuolista työnkuvaa ja lähestyt pulmatilanteita ratkaisut edellä. Tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja jaat ideoitasi ja osaamistasi mielelläsi kanssamme.
Tarjoamme sinulle
Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen tehtävääsi. BDO:lla sinulla on mahdollisuus kehittää ja laajentaa omaa osaamistasi. Tuemme työntekijöidemme hyvinvointia lounas- ja virike-edulla, polkupyöräedulla, laajalla työterveysvakuutuksella, kannustavalla palkkiomallilla ja sairaan lapsen hoitopalvelulla.
Työnantajana meille on tärkeää auttaa jokaista BDO:laista luomaan oman näköistään työuraa. Meillä on tilaa elämälle, unelmille ja yhteistyölle:
- Tilaa elämälle: Kun kysymme kollegoiltamme, mikä meissä on parasta, “joustaminen” nousee usein ykköseksi. Töitä voi tehdä hybridimallimme mukaisesti ja liukuvaa työaikaa hyödyntäen, jotta työn ja vapaa-ajan tasapaino toteutuu.
- Tilaa unelmille: Haluamme olla mukana tekemässä tavoitteistasi totta – mihin suuntaan omaa osaamistasi haluatkaan kehittää. Tarjoamme mahdollisuuksia ottaa vastuuta ja edetä uralla sekä tuemme työntekijöitämme kouluttautumisessa.
- Tilaa yhteistyölle: Meillä kaikki tekevät yhdessä töitä tittelistä riippumatta. Vastuun kanssa ei jätetä yksin, vaan saat tueksesi osaavan tiimin ja välittömän työyhteisön.
Lisätiedot ja hakuohjeet
Hakeminen on helppoa alla olevan lomakkeen kautta. Riittää, että lähetät meille CV:si tai linkin LinkedIn-profiiliisi ja saatekirjeen, jossa kerrot miksi kiinnostuit tehtävästä. Haethan työpaikkaa viimeistään 13.10.2024. Edistämme prosessia aktiivisesti ja täytämme paikan sopivan ehdokkaan löydyttyä.
Lisätietoja tehtävästä antaa Communications Manager Mira Vistala p. 050 453 0003, etunimi.sukunimi@bdo.fi. Parhaiten tavoitat Miran ti 1.10. klo 14–16 ja to 10.10. klo 9–11.
Haluatko kuulla lisää, millaista meillä on työskennellä? Tutustu meihin urasivuillamme ja seuraa meitä somekanaviemme kautta:
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 13.10.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.