VIESTINTÄ- JA ASIAKKUUSJOHTAJA
StaffPoint

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 4.1.2022
Suomen metsäkeskus on kokonaiskestävää metsien käyttöä palveleva ja edistävä asiantuntijatalo. Kokonaiskestävä metsänkäyttö yhteensovittaa taloudelliset, ekologiset, sosiaaliset sekä ilmastolliset tavoitteet. Metsäkeskus kokoaa yhteen eri tahoja rakentamaan hyvää metsänhoitoa ja suomalaista hyvinvointia. Tässä keskeisimpiä tunnuslukujamme: palvelemme yli 600 000 metsänomistajaa ja laaja-alaisesti kestävään metsien käyttöön perustuvaa elinkeinotoimintaa. Ydinpalveluitamme ovat elinkeino- sekä metsätieto- ja tarkastuspalvelut. Meillä työskentelee ympäri Suomen 575 henkilöä.

Palvelemme kestävän metsien käytön tietotarpeita ja vaikutamme metsäalan toimijoiden asiakkaiden palvelukokemukseen. Olemme muuttaneet organisaatiota tukemaan strategian toimeenpanoa ja haemme nyt uuteen tehtävään

VIESTINTÄ- JA ASIAKKUUSJOHTAJA

Viestintä- ja asiakkuusjohtaja tulee johtamaan Metsäkeskuksen viestintä- ja asiakkuuspalveluja. Hän vastaa Metsäkeskuksen strategisesta viestinnästä ulkoisesti ja sisäisesti sekä asiakaspalvelujen ja asiakaskokemuksen kehittämisestä. Johtaja raportoi metsäkeskuksen johtajalle ja on johtoryhmän jäsen. Hänen suorassa alaisuudessaan työskentelevät asiakkuuksien hoidossa avustavat asiantuntijat sekä tietopalvelu- ja viestintätiimit esihenkilöineen. Pääasiallinen toimipiste on Lahti, mutta koko organisaatio työskentelee hybridimallilla.

Olisitko Sinä motivoitunut toimimaan kestävän metsien käytön näköalapaikalla uudessa roolissa? Meillä asiakaskokemuksen kehittäminen tarkoittaa vahvaa vuorovaikutusta sidosryhmiemme kanssa mutta myös sisäistä toimintatapaa. Tässä roolissa on tärkeää vaikuttaa läpi organisaation ja tukea ydintoimintojemme kehittämistä asiakaslähtöisesti.

Haemme viestinnän ja asiakaskokemuksen kehittämisen ammattilaista, jolla on jo johtamiskokemusta ja näyttöjä onnistumisesta asiantuntijaorganisaatiosta. Henkilönä osaat hahmottaa isot kokonaisuudet ja rakentaa kehityspolkuja. Huolehdit siitä, että suunta ja tavoitteet ovat selkeät ja saat ihmiset mukaan kehittämiseen. Luot helposti toimivat henkilösuhteet ja verkostoidut aktiivisesti. Ammattilaisena hallitset monikanavaisen viestinnän ja asiakastiedon hallinnan työkalut. Sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto.

Lisätietoja tehtävästä antaa yhteistyökumppanimme StaffPoint Executive, Pasi Honkalahti, pasi.honkalahti@staffpoint.fi, p. 040 844 7707. Jätä tietosi luottamuksellisesti Avoimet työpaikat - Staffpoint kautta 24.1.2022 mennessä. Huomaa että käynnistämme keskusteluja jo hakuprosessin aikana.
Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot