Viestinnän suunnittelupäällikkö digitaaliseen asiakasviestintään
Työeläkeyhtiö Elo

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.10.2019
Haemme viestinnän suunnittelupäällikköä kehittämään Elon digitaalista asiakasviestintää

Oletko sinä etsimämme digitaalisen asiakasviestinnän ammattilainen? Onko data intohimosi ja erinomaisen asiakaskokemuksen tuottaminen johtotähtesi? Saavatko A/B-testaus, automaatio, personointi ja kiinnostavat sisällöt sinut syttymään?

Me Elossa haluamme tarjota Suomen parhaan asiakaskokemuksen ja puhuttelevia sisältöjä. Panostamme vahvasti digitaalisen asiakasviestinnän kehittämiseen, joten pääset nyt luomaan uutta ja hyödyntämään osaamistasi erinomaisen asiakaskokemuksen rakentamiseen.

Työssäsi kehität ja toteutat Elon monikanavaista digitaalista asiakasviestintää. Suunnittelet, tilaat ja tuotat kiinnostavaa sisältöä ja toimivia asiointipolkuja yhdessä muiden asiantuntijoiden kanssa. Työssäsi mittaat, testaat ja optimoit viestintää jatkuvasti.

Saatat olla etsimämme osaaja, jos sinulla on

- näkemystä erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamisesta
- kokemusta julkaisujärjestelmien käytöstä, esim. Sitecore tai Episerver
- markkinoinnin automaatiotyökalujen tuntemusta, esim. Hubspot tai Salesforce
- kokemusta asiakaspolkujen suunnittelusta ja toteutuksesta sekä kohderyhmien poiminnasta
- kokemusta monikanavaisten kampanjatoimenpiteiden seurannasta ja web-analytiikasta sekä niihin tarvittavan - datan keräysvaatimuksien määrittelystä
- sujuva kynä ja visuaalista silmää
- vähintään ammattikorkeakoulutasoinen soveltuva koulutus.

Sovellut erinomaisesti joukkoomme, jos olet kiinnostunut jalostamaan ja hyödyntämään tietoa ja ymmärrät asiakaskokemuksen rakentumiseen vaikuttavat tekijät. Olet tarkka ja analyyttinen ja kykenet hahmottamaan kokonaisuuksia sekä niiden syy- ja seuraussuhteita. Kykenet kommunikoimaan sujuvasti eri toimintojen ja ryhmien välillä sekä omaat ulospäinsuuntautuvaa ja innostuvaa otetta. Kykenet työskentelemään sekä itsenäisesti että osana tiimiä. Olet yhteistyökykyinen ja kannat mielelläsi vastuuta.

Tarjoamme sinulle

- mielenkiintoisen ja Elossa uuden tehtäväkokonaisuuden digitaalisen asiakasviestinnän parissa
- monipuoliset kehittymismahdollisuudet
- tilaisuuden olla rakentamassa aidosti uutta
- kehittämistä ja osaamista arvostavan työyhteisön
- hyvät henkilöstöedut sekä modernin ja viihtyisän työympäristön Espoon Tapiolassa.

Jos haluat tietää tehtävästä tarkemmin, lisätietoja antaa viestintäpäällikkö Hanna Saira, puh. 020 703 5671. Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen osoitteessa www.elo.fi/rekry viimeistään 21.10.2019.
Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot