(Poistunut julkaisusta)

Viestinnän asiantuntija
Nurminen Logistics Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 22.6.2020

 

Haemme markkinoinnista innostuvaa

Viestinnän asiantuntijaa

Vastaat viestinnän ja markkinoinnin budjetoinnista ja suunnittelusta yhdessä myyntijohtajan kanssa. Toimit sekä sisäisten että ulkoisten julkaisujärjestelmien pääkäyttäjänä (muun muassa verkkosivut, tiedote- ja uutiskirjejärjestelmät sekä intra). Yhteistyössä talousjohtajan kanssa huolehdit säännöllisen tiedonantovelvoitteen edellyttämistä tiedotteista, joita ovat muun muassa pörssitiedotteet, puolivuosikatsaus ja tilinpäätös.

Työtehtäväsi edellyttävät sinulta  matkustusvalmiutta. Yrityksen ensisijainen työskentelykieli on suomi, tehtävässä menestyminen edellyttää sujuvaa englannin kielen taitoa. Venäjän kielen osaaminen helpottaa Venäjän tytäryhtiömme markkinoinnissa tukemista. Arjessa vastaat yrityksen sosiaalisen median sisällöntuotannosta, toimit yhteyshenkilönä yrityksen ja ulkoisten yhteistyökumppaneiden välillä. Koulutat ja tuet esimiehiä viestintään liittyvissä asioissa. Osallistut tapahtumien järjestämiseen, mukaan lukien myyntimessut ja rekrytointitapahtumat.

Odotamme tehtävään valittavalta henkilöltä aiempaa kokemusta b2b-markkinoinnista myös kansainvälisessä ympäristössä. Lisäksi sinulla on kokemusta digimarkkinoinnista ja sen analysoinnista. Tehtävä tarjoaa mahdollisuuden heittäytyä uusiin haasteisiin, kuten ainutlaatuisen Kiinan junayhteyden markkinointiin pohjoisen Euroopan alueella.

Menestyäksesi tarjoamassamme tehtävässä, tunnistat itsestäsi nämä asiat:

  • Kehityshakuisuus
  • Valmius työskennellä sekä rutiinien että projektien parissa
  • Kykyä työskennellä joustavasti ja nopeasti myös kiireen aiheuttaman paineen alaisena
  • Taskussasi on soveltuva korkeakoulututkinto

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja vauhdikkaan työn, jossa pääset käyttämään monipuolisesti osaamistasi ja kehittymään urallasi sekä kehittämään konsernin viestinnän ja markkinoinnin toimintoja. Töitä pääset tekemään matalan hierarkian työyhteisössä. Olet osa hallintotiimiämme, jonka toiminnasta toimitusjohtaja vastaa. Työllesi saat tukea taloudesta, henkilöstöhallinosta ja myynnistä. Lisäksi teet läheisesti töitä liiketoiminnoista vastaavien henkilöiden kanssa.

Jätä CV:si, hakemuksesi ja palkkapyyntösi tehtävään oheisen linkin kautta mahdollisimman nopeasti, mutta viimeistään 5.7. mennessä, sillä täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Rimma Ahonen, p. 044 7774899. Rimman tavoitat ma 22.6. klo 15.30 – 16.30 tai to 25.6. klo 14.30 – 15.30