(Poistunut julkaisusta)

Vientiassistentti
HKScan Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.3.2020

Maistuvampaa elämää – tänään ja huomenna

Haemme Turkuun Vientiassistenttia määräaikaisen työsuhteeseen kesälomakaudeksi ajalle 2.6- 31.8.2020.

Keskeiset vastuualueet:

  • viennin tilaus- ja toimitusprosessien hoitaminen:
  • tilausten vastaanotto ja vientiasiakirjojen hallinta
  • kuljetuksista sopiminen asiakkaiden, terminaalien ja kuljetusliikkeiden kanssa
  • yhteydenpito pankkiin ja vakuutuslaitokseen
  • maksusuoritusten valvonta
  • muiden ulkomaanlogistiikkaa vaativien tehtävien ja niiden dokumentoinnin hoitaminen
  • vientimyynnin avustaminen

Odotamme sinulta:

  • hyvää prosessien omaksumiskykyä ja ongelmanratkaisukykyä
  • monista huolellisuutta vaativista yksityiskohdista koostuvien kokonaisuuksien hallintaa
  • hyvää suullista ja kirjallista englannin kielen taitoa, muu kielitaito katsotaan eduksi
  • hyviä vuorovaikutustaitoja, oma-aloitteisuutta ja aktiivisuutta
  • kykyä työskennellä paineen alaisena sekä tarvittaessa joustavasti
  • tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim 1-2 vuotta kaupallisia/ logistiikan opintoja)
  • riittäviä tietoteknillisiä taitoja (Microsoft, SAP-kokemus katsotaan eduksi)
  • Kokemus tilaus- toimitusprosessista, vientilogistiikasta ja vientikaupasta katsotaan eduksi

Sinä voit odottaa meiltä:

Tarjoamme mielenkiintoisen ja haasteellisen tehtävän kehittyvässä kansainvälisessä organisaatiossa sekä mahdollisuuksien mukaan tuntitöitä opintojen ohelle.

Lisätietoja

Hakemusten käsittely aloitetaan hakuaikana

Työtehtävän yhteishenkilö: Terhi Ristimäki, Business Manager export and Import puh.050 5919995

Tutustu meihin lisää verkossa: https://www.hkscan.com/fi/

HR:

Rekrytointiprosessista antaa lisätietoja:

Tarja Laine, HR Manager

Puh: +358 40 867 4440

Email: Tarja.laine@hkscan.com

Lähetä hakemuksesi, CV ja palkkatoivomuksesi 31.3.2020 mennessä:

https://www.hkscan.com/fi/ura/avoimet-tyopaikat/