(Poistunut julkaisusta)

Verosihteeri
Verohallinto

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.8.2019

Tehtävän kuvaus

Oletko energinen asiakaspalvelun ammattilainen? Nautitko asiakkaiden kohtaamisesta ja neuvomisesta? Oletko halukas oppimaan verotuksesta?

Tehtävänäsi on neuvoa ja ohjata asiakkaitamme palvelukonseptimme mukaisesti. Neuvomme asiakkaitamme puhelimessa ja verotoimiston käyntiasioinnissa. Tehtävä pitää sisällään myös asiakastietojen hallintaa. Asiakaspalvelussa kohtaat verotustyön laajassa mittakaavassa, jolloin osaaminen ja tehtävässä oppiminen ovat tärkeässä roolissa. Aiempaa kokemusta verotuksen tehtävistä emme edellytä, vaan työtä edeltää perehdytysjakso.

Työssäsi pääset vaikuttamaan siihen, että henkilöasiakkaat osaavat hoitaa verotukseen liittyvät asiat oikeaan aikaan ja oikealla tavalla. Yhdessä varmistamme sen, että verotulot tulevat kerätyiksi mahdollisimman kattavasti hyvinvointiyhteiskunnan toimintojen ylläpitämiseen.

 

Tehtävän kesto

Määräaikainen

Määräaikaisuuden syy

Tehtävä on vuorotteluvapaan sijaisuus. Vuorotteluvapaan sijaiseksi voidaan palkata vain TE-toimistossa työttömänä työnhakijana oleva henkilö, joka täyttää vuorotteluvapaansijaisuuteen määritellyt ehdot. Hakija vastaa itse siitä, että on soveltuva henkilö vuorotteluvapaan sijaiseksi. Soveltuvuutesi sijaisuuteen voit varmistaa omasta TE-toimistostasi.

Alkamisaika

1.10.2019

Tehtävä päättyy

31.3.2020

 

Säädetyt kelpoisuusvaatimukset

Kelpoisuusehtona valittavalta henkilöltä edellytetään suomen tai ruotsin kielen hyvää suullista ja kirjallista taitoa. (Valtioneuvoston asetus Verohallinnon virkamiehiltä vaadittavasta kielitaidosta (1052/2009) 2.1 §).

Turvallisuusselvitys

Virkaan tai tehtävään valittavasta henkilöstä voidaan tehdä hakijan suostumuksella henkilöturvallisuusselvitys (Turvallisuusselvityslaki 726/2014). 
Turvallisuusselvitysmenettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista löytyy tarkempia tietoja osoitteessa www.supo.fi.

Hakijalta odotamme

Sinulta odotamme aitoa halua ja kiinnostusta työskennellä asiakaspalvelutehtävissä sekä aiempaa asiakaspalvelukokemusta. Reipas asiakaspalveluasenteesi välittyy haastavammissakin asiakaskohtaamisissa ja hyvän paineensietokykysi avulla ruuhkapiikit hoituvat sujuvalla yhteistyöllä. Verotustyön hoitaminen edellyttää aloitteellisuutta, ongelmanratkaisutaitoja ja hyvää päätöksentekokykyä. Verolainsäädännön ja oikeuskäytännön tuntemus sekä sujuva englanninkielentaito katsotaan eduksi. Tehtävien omaksumisessa ja asiakaspalvelumme jatkuvassa kehityksessä sinua auttaa hyvät tiedonhaku- ja oppimistaidot. 

Mikäli tunnistit itsesi kuvauksesta, laita hakemuksesi tulemaan alla olevan linkin kautta!

Palkkaukseen liittyvät tiedot

Tehtävän palkkaus määräytyy Verohallinnon palkkausjärjestelmän vaativuustason 4 mukaisesti (2049,53 euroa). Lisäksi maksetaan henkilökohtaiseen työsuoritukseen perustuvaa palkanosaa, joka on enintään 48 % tehtäväkohtaisesta palkanosasta (alkuvaiheessa keskimäärin 4 % - 12 % tehtäväkohtaisesta palkanosasta).

Edut

Joustava työaika, liikunta- ja kulttuurisetelit, työmatkasetelit ja työantajan tukema lounas.

Muut tehtävään liittyvät tiedot

Haastattelut järjestetään Lahden verotalossa viikolla 35.

Tehtävässä noudatetaan tarvittaessa koeaikaa, joka on enintään puolet määräaikaisuuden kestosta.

Lisätietoja tehtävästä antaa Kati Nironen perjantaina 9.8. ja 16.8. klo 13-15.

Huomioithan, että hakemukset ovat julkisia asiakirjoja.