Vakuutusmeklariassistentti
Finib Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 24.6.2020

Haemme vakuutusmeklaritoiminnan assistenttia kiinteistövakuutustiimiin vakituiseen työsuhteeseen.

Työssä toimit vakuutusmeklarin apuna asiakkaittemme kiinteistövakuutusten hoitoon liittyvissä tehtävissä, kuten kohteen haltuunotossa, vakuutus- ja kiinteistötietojen tarkistamisessa, vakuutusten kilpailuttamisessa sekä muissa vakuutusten hallinnointiin liittyvissä monipuolisissa asioissa. Olet jatkuvasti yhteydessä asiakkaisiimme ja vakuutusyhtiöihin, pääasiassa sähköpostitse, mutta myös puhelimitse.  Työn tekemistä tukee Finibin itse kehittämä ja ylläpitämä moderni tietojärjestelmä.

Työ on mielenkiintoinen näköalapaikka, jossa pääset tekemään yhteistyötä kaikkien Suomessa toimivien vakuutusyhtiöiden kanssa sekä syventämään osaamistasi vakuutusalalta kokeneen ja ammattitaitoisen organisaation tuella.

Edellytämme

  • soveltuvaa, mieluiten kaupallista peruskoulutusta
  • työkokemusta vakuutus- tai rahoitusalalta
  • tuntemusta eri vakuutuslajeista, erityisesti vahinkovakuutuksista
  • vastuuntuntoa, tarkkuutta, oma-aloitteisuutta ja yhteistyökykyä
  • kiinnostusta asiakaspalvelutyötä kohtaan
  • MS Office -ohjelmien hallintaa

Tarjoamme mielenkiintoisten työtehtävien lisäksi viihtyisän ja turvallisen työympäristön (omat huoneet) valoisassa toimistossamme Lauttasaaressa. Finibillä on myös jo vuosia ollut käytössä etätyömahdollisuus.

Lisätietoja tehtävästä antaa 26.6.-24.7. ja 10.-14.8. liiketoimintapäällikkö Sirpa Bitter-Helve, puh.  050 534 1960. Hakemukset palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään sähköpostilla sirpa.bitter-helve@finib.fi viimeistään 17. elokuuta. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot