(Poistunut julkaisusta)

Vakituisia asiakasneuvojia Telian tiimiin Baronalle
Barona Kuusamo

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.2.2018

Onko sinulla haussa pitkäaikainen tehtävä, jossa pääset tekemään haastavaa asiakaspalvelutyötä? Haluatko löytää kannustavan ja innostavan työympäristön, jossa arvostetaan aidosti työntekijöidemme tekemistä? Tahdotko samalla myös kehittyä myynnin osaajaksi? Tämä kaikki on mahdollista lämminhenkisessä Kuusamon toimipisteessämme Kirkkotiellä!

Onko sinulla haussa pitkäaikainen tehtävä, jossa pääset tekemään haastavaa asiakaspalvelutyötä? Haluatko löytää kannustavan ja innostavan työympäristön, jossa arvostetaan aidosti työntekijöidemme tekemistä? Tahdotko samalla myös kehittyä myynnin osaajaksi? Tämä kaikki on mahdollista lämminhenkisessä Kuusamon toimipisteessämme Kirkkotiellä!

Baronalla on Kuusamossa 85 hengen asiakaspalvelukeskus, johon haemme nyt uusia osaajia Telian asiakaspalvelutiimiin. Työtunteja meillä on tarjota joustavasti työntekijöillemme – etsitkin sitten kokoaikaista työtä tai vaihtoehtoisesti osa-aikaista ilta- ja viikonlopputyötä, kuulemme mielellämme toiveesi tuntien suhteen. Työt alkavat heti tai sopimuksen mukaan keväällä.

Mitä työtä meillä tehdään?

Tiimimme tarjoaa asiakaspalvelua chatin ja puhelimen kautta Telian kuluttaja-asiakkaille viikon jokaisena päivänä klo 06-24 välillä. Tehtävässä työhösi voi kuulua mm. tuote- ja palveluneuvontaa, erilaisten ongelma- tai vikatilanteiden ratkomista tai laskutukseen liittyvien asioiden selvitystä. Työnkuvaasi kuuluu myös puhelun aikana kartoittaa ja tarjota asiakkaalle parhaiten sopivat tuotteet ja palvelut. Puhelut ja tilanteet voivat siis vaihdella laidasta laitaan!

Haluamme löytää innostuneet ja laadukkaasti työnsä hoitavat asiakaspalvelijat

Tekemisemme perustuu ammattitaitoisesti hoidettaviin asiakaskohtaamisiin ja toimintamme perusta on tarjota yksilökohtaista asiakaspalvelua jokaiselle. Työssäsi hoidat asiakkaiden asioita kokonaisvaltaisesti ja ripeästi, joten onkin tärkeää, että sinulta löytyy hyvät vuorovaikutustaidot sekä näppärä järjestelmäosaaminen. Mikäli olet innokas oppimaan uutta, viihdyt myyntihenkisessä asiakaspalvelutyössä ja haluat kehittyä työurallasi, saatat hyvinkin olla etsimämme henkilö.

Miksi meillä viihdytään?

Baronalaiset tunnetaan ratkaisukeskeisestä ja hätkähtämättömästä asenteesta sekä hyvästä yhteishengestä. Työntekijämme arvostaa mm. monipuolista ja sopivan haastavaa työtämme sekä joustavia työaikoja. Haluamme työnantajana tarjota myös elämyksiä – meillä voit lähteä vaikka vaihtovuodeksi Espanjan palvelukeskukseen tekemään tätä samaa työtä!

Työstä maksetaan ICT-alan työehtosopimuksen mukaista tuntipalkkaa, minkä lisäksi myynnillä ja tehokkuudella on mahdollisuus kasvattaa kuukausittaista ansiota.

Haluatko tietää lisää tai askarruttaako jokin käytännön asia?

Ota rohkeasti yhteyttä. Lisätietoja tehtävästä antaa palvelukeskuspäällikkö Pirjo Rontti maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 9-10 välillä numerossa 040 5507033 tai pirjo.rontti@barona.fi.