(Poistunut julkaisusta)

Uusia Oma Säästöpankkilaisia Asiakaspalvelu-tiimiin
Oma Säästöpankki Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.6.2018

Asiakaspalvelu on Oma Säästöpankissa vahvasti kehittyvä ja kasvava tiimi digiasioimisen keskiössä. Tiimi vastaa asiakkaillemme tärkeän palvelukanavan erinomaisesta asiakaspalvelusta.  Uuden Chat- ja videoneuvottelun ominaisuuksien myötä olemme Oma Säästöpankissa myös edelläkävijöitä suomalaisessa finanssisektorissa.

Haemme nyt myyntihenkisiä tekijöitä Asiakaspalvelu-tiimiin

Kyseessä on määräaikainen ja osa-aikainen työ, joka painottuu arki-iltoihin ja lauantaipäiviin. Työ sopii siis hyvin esimerkiksi opiskelijoille.

Tässä roolissa kontaktoit Oma Säästöpankin nykyisiä sekä uusia asiakkaita ja hoidat monipuolisia työtehtäviä digitaalisissa asiointikanavissa. Lista ominaisuuksista, joita odotamme sinulta, on pitkä. Tiivistettynä se menee näin:

  • sinulla on näyttöä erinomaisesta asiakaspalvelusta ja myynnistä
  • et pelkää tarttua luuriin ja soitat asiakkaille riemulla
  • sinulla on energinen ja positiivinen asenne työhön, asiakkaisiin ja tekemiseen
  • rakastat vauhtia ja vaarallisia tilanteita ja hoidat kiiretilanteet hymyssä suin
  • olet työhösi sitoutunut ja joustava

Haemme siis sinnikkäitä ja kilpailuhenkisiä tyyppejä. Kaiken muun voi oppia hyvän perehdytysohjelmamme avulla.

Tarjoamme haastavan ja monipuolisen työtehtävän, jonka muotoutumiseen voit vaikuttaa omalla innokkuudellasi sekä mahdollisuuden kouluttautua rahoitusalan digitaalisen asioimisen huippuammattilaiseksi. Työhön perehdytys alkaa elokuussa.

Lisätietoja saat soittamalla 25.6. tai 27.6. klo 9-11 palvelupäällikkö Päivi Sihvolle, p. 050 522 3443.

Paikat täytetään sopivien henkilöiden löydyttyä.

Lähetä videohakemus ja Cv otsikolla Asiakaspalvelu-tiimi osoitteeseen paivi.sihvo@omasp.fi  viimeistään 15.7.2018.