Useita Service Desk Agentteja, Helsinki
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.7.2019
Etsimme asiakkaallemme useita Service Desk Agentteja IT-yksikön uudenkarheaan sisäiseen Service Deskiin määräaikaiseen työsuhteeseen vuoden 2020 kesäkuun loppuun. Työtä tehdään arkipäivisin ja työaika sijoittuu 7-17 välille ja vaihtelee työvuoron mukaan. Myöhemmin, kun Service Deskin käyttöönotto laajenee, palveluaika laajenee kattamaan 24/7 valmiuden. Työkielinä suomi ja englanti. Työsuhde solmitaan tehtävään valitun henkilön ja StaffPoint Oy:n välille

Yksikön toiminta on käynnistysvaiheessa, jonka vuoksi tässä tehtävässä on oiva mahdollisuus päästä osaksi uuden palvelun rakentamista ja vaikuttaa sen muotoutumiseen. Lisäksi pääset perehtymään asiakkaan laajaan sovellusympäristöön. Tämä tehtävä on sinulle, jos et kaipaa valmiiksi hiottuja prosesseja vaan mieluummin näet käden jälkesi palvelun rakentuessa.

Service Desk työhön kuuluu yhteydenottojen vastaanottaminen, käsitteleminen ja ratkaiseminen. Tehtävässä työskennellään työasemien, oheislaitteiden, mobiili- ja muiden viestintälaitteiden sekä niihin liittyvien sovellusten parissa. Työtehtävät ovat monipuoliset: laitteiden ja sovellusten ongelmien selvityksiä ja ratkaisuja, käyttäjäoikeuksien hallintaa, sekä käytön tukea. Lisäksi pääset tekemään töitä modernien teknologioiden kanssa kuten tukemaan Microsoft Autopilotilla tuotettuja asemia.

Arvostamme kokemusta Service Desk työskentelystä ja kehitysorientoitunutta asennetta. Sinut perehdytetään tehtävään perusteellisesti ja saat tarvittavat koulutukset.


Edellytämme sinulta

Asiakaslähtöinen työskentelyotetta ja oma-aloitteista asennetta
Oppimisvalmiutta laajaan sovellusympäristöön
Aikaisempaa työkokemusta vastaavista tehtävistä ja hyvää yleistä IT-osaamista
Hyvä suullinen ja kirjallinen osaaminen suomeksi ja englanniksi
Kykyä reagoida hyvin kiireisissä tilanteissa
Kykyä toimia tiimissä
Hyvää priorisointikykyä


Tarjoamme sinulle

Kattavan perehdytyksen tehtävään
Tosiasiallisen mahdollisuuden olla mukana rakentamassa modernia Service Desk palvelua
Osaavien ja innostuneiden kollegojen tuen; tiimissämme puhalletaan yhteen hiileen ja keskustellaan avoimesti kuinka asioida voidaan tehdä vielä paremmin
Määräaikaisen työsuhteen, jonka jälkeen on mahdollisuus jatkoon


Arvostamme

Osaamista seuraavista osa-alueista: Windows 10 ja Office 365, Active Directory / Azure Active Directory, Intune, Työasemat ja mobiilit


Kiinnostuitko?

Mikäli kiinnostuit, niin hae tehtävää pikaisesti www.staffpoint.fi ja liitä mukaan hakemuskirje ja CV.
Työ alkaa pikimmiten, ja etenemme prosessissa jo hakuaikana, jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian!


Lisätietoja

Linda Joyner
Rekrytointikonsultti, Toimisto, ICT, Call Center
StaffPoint Oy || Ruoholahdenkatu 14 || 00180 HELSINKI
045 788 169 95 || vaihde 030 047 2000
linda.joyner@staffpoint.fi || www.staffpoint.fi


Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1278894
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 25.7.2019
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki