(Poistunut julkaisusta)

Työhyvinvointipäällikkö (työkykyjohtaminen)
Tokmanni

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.9.2020

Oletko työkykyjohtamisen ammattilainen, jolla on näyttöä tavoitteellisesta työkykyjohtamisesta ja työkykyriskien menestyksekkäästä hallinnasta, ulkoistetun työterveyshuoltokumppanin johtamisesta sekä työturvallisuuden johtamisesta?

Haemme nyt iloiseen ja osaavaan HR-tiimiimme uusiin haasteisiin jatkavan tiimiläisemme tilalle työhyvinvointipäällikköä vastaamaan Tokmannin henkilöstön työterveyden, työturvallisuuden ja työkyvyn johtamisesta ja kehittämisestä. Tulet toimimaan yhtiön työsuojelupäällikkönä, yhtiön työhyvinvointiryhmän vetäjänä sekä työkykykoordinaattorin ja työsuojeluvaltuutetun esihenkilönä.


Vastuullesi kuuluu työkykyä ja työturvallisuutta edistävien toimintamallien ja työkalujen kehittäminen ja jalkauttaminen, työkyvyttömyysriskien hallinta sekä ulkoistetun työterveyshuollon, eläkevakuutusyhtiön ja tapaturmavakuutusyhtiön kanssa tehtävän verkostoyhteistyön kehittäminen.


Koordinoit, kehität ja koulutat yhteisten toimintamallien mukaiseen toimintaan ja tuet esimiehiä mallien pitkäjänteisessä toteuttamisessa. Konsultoit ja autat esimiehiä ja työyhteisöjä henkilöstön työhyvinvoinnin tukemisessa sekä työturvallisuuteen liittyvissä asioissa.


Toimit tiiviissä yhteistyössä eläkevakuutusyhtiön kanssa ja vastaat työkyvyn tukemiseen ja työhyvinvointiin liittyvien investointien ja kustannusten raportoinnista sekä vaikuttavuuden seurannasta. Konsernin työsuojelupäällikkönä kehität yhtiön työturvallisuuskulttuuria ja -työkaluja ja osallistut tarvittaessa työsuojelutarkastuksiin. Vastaat myös Kelalta saatavien työterveyshuollon kustannuskorvausten vuosittaisesta raportoinnista ja seurannasta.


Kuulut Tokmannin henkilöstöyksikön johtoryhmään raportoiden konsernin henkilöstöjohtajalle.


Mitä odotamme sinulta?


Odotamme sinulta tehtävään sopivaa korkeakoulututkintoa ja vahvaa osaamista työterveyden, työkyvyn ja työturvallisuuden johtamisesta. Sinulla on liiketoimintalähtöinen ajattelutapa ja konkreettista näyttöä työkykyprosessien kehittämisestä ja johtamisesta sekä työkykyriskien menestyksekkäästä hallinnasta. Olet tottunut toimimaan yhteistyössä ulkoistetun työterveyshuollon, eläkevakuutusyhtiön ja tapaturmavakuutusyhtiön kanssa ja tukemaan esimiehiä ja henkilöstöä työhyvinvointiin ja työturvallisuuteen liittyvissä asioissa. Sinulla on hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot ja kyky verkostoitua nopeasti. Olet toiminut aiemmin esimiestehtävässä ja tartut työhön aktiivisesti ja itseohjautuvalla asenteella. Lisäksi sinulla on valmius matkustaa kotimaassa. Työsuojeluosaaminen ja kaupan alan tuntemus katsotaan eduksi.  


Mitä tarjoamme sinulle?


Tarjoamme sinulle vastuullisen ja itsenäisen roolin, jossa pääset vaikuttamaan Suomen johtavan halpakaupan kehitykseen ja menestykseen. Meille tokmannilaisille on tärkeää, että toimimme vastuullisesti ja tehokkaasti ympäristöstä ja ihmisistä välittäen. Keskinäisen yhteistyön kulmakivinämme on keskinäinen luottamus ja kunnioitus. Tähtäämme yhdessä uuden oppimiseen ja kehittymiseen virheitä pelkäämättä. Tokmannilla sinulla on mahdollisuus työskennellä osana ketterää kasvuyritystä, jossa on hyvä työilmapiiri ja osaavat työkaverit. Henkilöstöyksikön johtoryhmän jäsenenä pääset vaikuttamaan yhtiön henkilöstöjohtamisen prosesseihin ja toimintatapoihin ja saat työhösi henkilöstöyksikön ammattilaisten tuen.


Tarjoamme työntekijöillemme myös hyvät kehittymis- ja koulutusmahdollisuudet sekä suuren konsernin henkilöstöedut.


Työpaikan sijainti


Toimistomme sijaitsee logistiikkakeskuksemme yhteydessä Mäntsälässä vain noin puolen tunnin ajomatkan päässä kehä III:lta Lahden moottoritien varrella.


Hakuohje ja lisätiedot


Kiinnostuitko? Hienoa! Kuulisimme mielellämme sinusta lisää. Hae tehtävää mahdollisimman pian, mutta viimeistään 28.9.2020 täyttämällä sähköinen hakulomake. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana. Mainitsethan hakemuksessasi myös palkkatoiveesi. Lisätietoja tehtävästä antaa henkilöstöjohtaja Sirpa Huuskonen p. 020 728 6520 tiistaina 15.9. 13-14 ja 22.9. klo 10-11.