(Poistunut julkaisusta)

Työaika- ja työvuorojärjestelmäkonsultti
Azets Insight Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.10.2019

Azets on Pohjoismaiden johtava taloushallinnon, HR:n ja palkanlaskennan palvelujen ja ohjelmistojen tarjoaja. Yhdistämme datan, teknologian ja asiantuntemuksemme kokonaisuudeksi, joka tuottaa arvoa asiakkaillemme. Työllistämme 3200 asiantuntijaa ja liikevaihtomme on 270 miljoonaa euroa. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta www.azets.fi.    

Haluatko kohdata asiakkaitamme ja ylittää heidän odotukset asiantuntijuudella, oikealla asenteella ja hyvillä sosiaalisilla taidoilla? Oletko meidän uusi työkaveri, jossa yhdistyy tekninen osaaminen ja liiketoimintaymmärrys? Näetkö itsesi osana kunnianhimoista, nopealiikkeistä ja aikaansaavaa konsulttitiimiä?

Haemme nyt

Työaika- ja työvuorojärjestelmäkonsulttia 

työskentelemään muiden Azetsin järjestelmäkonsulttien kanssa. Työ on monipuolista ja sisältää konsultointia monesta eri näkökulmasta. Myyntivaiheessa toimimme teknisinä konsultteina, käyttöönottoprojekteissa johdamme projektia ja rakennamme asiakkaan liiketoimintaa tukevia ratkaisuja ja palvelussa toimimme asiakkaan jatkuvana tukena ja koulutamme asiakkaillemme järjestelmän käyttöä.

Päivittäisissä työtehtävissäsi

  • työskentelet Quinyxin ja Visman työaikajärjestelmien parissa
  • opit hallitsemaan työsuhteen elinkaareen liittyvät vaiheet ja niihin liittyvät työehtosopimukset
  • pääset mukaan modernisoimaan työvuorojen hallintaa kun siirrämme asiakkaidemme manuaalisia prosesseja pilvipohjaisiin työkaluihin

Onnistunut tehtävän hoitaminen vaatii sinulta soveltuvaa koulutusta, kokemusta  järjestelmistä tai palkkahallinnosta, itsenäistä työskentelyotetta sekä erittäin hyvää suomen ja englannin kielen taitoa. Työntekijöidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus sekä ongelmanratkaisu- ja yhteistyötaidot.

Pääset nopeasti kartuttamaan ja hyödyntämään kokemustasi, sillä vaihtuvat mielenkiintoiset projektit eri toimialoilla seuraavat toisiaan. Olet osa kansainvälistä ja kasvavaa organisaatiota, jossa on nykyaikaiset työvälineet ja ison yrityksen kattavat henkilöstöedut. Työyhteisömme on avoin ja kannustava. Konsulttimme kiittelevät sitä, että tiimien välillä tehdään paljon yhteistyötä ja jaetaan ammattitaitoa. Mukavat toimitilamme sijaitsevat keskeisellä paikalla Helsingin rautatieaseman välittömässä läheisyydessä erinomaisten kulkuyhteyksien varrella ja lounasvaihtoehtojen äärellä. Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen.

Kiinnostuitko?

Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 18.11. Toimithan nopeasti, sillä aloitamme hakemusten läpikäynnin ja haastattelut jo hakuaikana ja täytämme paikan sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Susanna Karhu, p. 040 844 2514.

Haluatko saada lisätietoa Azets Technology -yksiköstämme? Lue lisää nettisivuiltamme.

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa: