(Poistunut julkaisusta)

Tuotespesialisti, Prima Pet Premium Oy (Tampere) REKRYTOINTI
Alen Consulting Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.9.2018

Asiakkaamme Prima Pet Premium Oy on tamperelainen, vuonna 1999 toimintansa aloittanut lemmikkieläinruokien ja -tarvikkeiden valmistuttaja, maahantuoja ja tukkuliike. Se on yksi merkittävimmistä lemmikkialan toimijoista Suomessa. Yritys toimittaa lemmikeille huipputuotteet vastuullisesti ja ammattitaidolla Suomessa, Baltiassa, Ruotsissa, Venäjällä ja muissa vientimaissaan. Prima Pet Premiumilla on neljä omaa tuotemerkkiä; päätuotemerkkinä koirille suunnattu Hau-Hau Champion ja sen lisäksi kissojen PrimaCat, lemmikkijyrsijöiden ja pienten lemmikkilintujen Freddy & Birdy sekä uusimpana tulokkaana koirien ravintoon keskittyvä PrimaDog. Lemmikkien hyvinvointi on Prima Pet Premiumille kunnia-asia! Lisätietoja asiakkaastamme voit lukea osoitteesta www.primapetpremium.com.

Etsimme nyt asiakkaallemme ammattitaitoista

TUOTESPESIALISTIA

kokopäiväiseen määräaikaiseen äitiysloman sijaisuuteen.

Mikäli olet kiinnostunut itsenäisestä ja vastuullisesta tehtävästä mukavassa työtiimissä ja haluat kehittyä alan asiantuntijaksi, voi tämä työ kansainvälisessä yrityksessä olla juuri sinua varten!

Tehtävänäsi on toimia yrityksen hankintaosastolla tuotehallinnan päivittäisissä työtehtävissä, varmistaa tuotteiden laatu ja yhdenmukaisuus sekä tuotetietojen oikeellisuus yrityksen vaatimusten ja spesifikaatioiden sekä viranomaisvaatimusten mukaisesti. Seuraat ja ylläpidät toimittajien toiminnan ja tuotteiden laatua ja tarvittaessa luot korjaavat ja ennaltaehkäisevät toimenpiteet. 

Työ voi sisältää jonkin verran myös matkustamista ulkomailla. Pääasiallisina työkielinä ovat suomi ja englanti.

Sinulla voi olla jo kokemusta tuotehallinnasta ja tuotetietojärjestelmistä, mielellään ainakin parin vuoden verran. Toivomme, että olet oma-aloitteinen, huolellinen, analyyttinen ja numerotarkka sekä hallitset useita projekteja samanaikaisesti. Viihdyt nopeasti muuttuvassa työympäristössä ja olet avoin sekä kiinnostunut oppimaan uusia taitoja ja työtapoja. Toimit tiiviissä yhteistyössä muun ostotiimin, varaston, myynnin ja markkinoinnin kanssa, joten sinulta edellytetään myös hyviä tiimityöskentely- ja vuorovaikutustaitoja sekä organisointikykyä. Kommunikoit sujuvasti sekä kirjallisesti että suullisesti ainakin suomeksi ja englanniksi. Sinulla on vähintään ammattikorkeakoulututkinto kaupan tai logistiikan alalta. Edellytämme sinulta MS Office -ohjelmien käyttötaitoja (erityisesti Excel) ja kokemusta toiminnanohjausjärjestelmistä (erityisesti eduksi lasketaan Microsoft NAV-osaaminen). Kokemus toimitusketjun hallinnasta, Synkka-järjestelmästä ja tuotetietojärjestelmistä (PIM) katsotaan eduksi henkilöä valittaessa.

Asiakkaamme tarjoaa tehtävään valittavalle henkilölle mielenkiintoisen paikan kovassa kasvussa olevan, kansainvälisen yrityksen palveluksessa. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten jos kiinnostuit asiakkaamme tarjoamasta upeasta mahdollisuudesta, lähetä hakemuksesi ansioluettelon ja palkkatoiveen kera osoitteessa www.alenconsulting.fi 30.9.2018 mennessä. 

Lisätietoja asiakkaastamme ja työtehtävästä saat soittamalla rekrytoinnissa avustavalle Alen Consulting Oy:n HR-konsultti Nina Koskiselle p. 050-5550392.