Tuotehallinnan assistentti, Oy Lindab Ab Espoo
Academic Work

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.11.2019
Asiakasyrityksemme Oy Lindab Ab etsii henkilöä ottamaan koppia tuotehallinnasta, tuotetietojen syöttämisestä sekä verkkokaupan ylläpidosta. Jos etsit itsellesi työtä kansainvälisessä yrityksessä, jossa pääset työskentelemään itsenäisesti käytännönläheisessä työssä, uskallat ottaa vastuuta sekä olet oma-aloitteinen ja järjestelmällinen, hae tehtävään heti!
KUVAUS
Tuotehallinnan assistenttina tyypillisen työpäiväsi aikana avaat uusia tuotteita ja ylläpidät olemassa olevia tuotteita tuoterekistereihin toiminnanohjausjärjestelmän avulla, toimit verkkokaupan pääkäyttäjänä, huolehdit hinnastopäivityksistä ja vastaat yrityksen kotisivuista tuotetietojen osalta. Yhteistyökumppaneitasi ovat myynti, asiakaspalvelu, tuotepäälliköt, talouspäällikkö ja operations-tiimi Suomessa sekä Lindab-konsernin tuotehallintahenkilöt muissa maissa. Jaat työhuoneen kollegan kanssa, joka perehdyttää sinua tehtävään. Toimistolla yhteistyö pelaa sujuvasti ja tukea on aina saatavilla. Kansainvälisessä yrityksessä pääset näkemään ja kokemaan paljon, joten tässä tehtävässä menestyminen mahdollistaa nousujohteisen urapolun konsernin sisällä.

Tarjoamme


* Mahdollisuuden olla mukana kansainvälisen yrityksen toiminnassa
* Monipuoliset työtehtävät ja mahdollisuuden kehittää työnkuvaa oman osaamisen ja mielenkiinnon mukaan
* Lähes rajattomat etenemismahdollisuudet motivoituneelle työntekijälle
* Nuorekkaan, kannustavan ja innovatiivisen työyhteisön


Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.
TYÖNKUVA

* Vastaat tuotetietojen ylläpidosta, avaat uusia tuotteita tuoterekisteriin ja huolehdit hinnastopäivityksistä
* Toimit verkkokaupan pääkäyttäjänä ja päivität yrityksen kotisivuja
* Teet yhteistyötä myynnin, asiakaspalvelun, tuotepäälliköiden, talouspäällikön ja operations-tiimin kanssa Suomessa sekä Lindab-konsernin muiden maiden tuotehallintahenkilöiden kanssa
* Yhteydenpito tukkuliikkeiden kanssa puhelimitse ja sähköpostitse

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

* Tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto, valmistunut tai opinnot loppusuoralla
* Aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä tai toimistotyöstä
* Sujuva suomen ja englannin kielen taito
* Hyvät IT-taidot ja kokemusta ERP-järjestelmän käytöstä


Lisäksi eduksi katsotaan teknisen alan koulutus, kokemus ilmastointialan tuotteista sekä aikaisempi kokemus Microsoft Dynamics AX toiminnanohjausjärjestelmästä.

Etsimämme henkilö on


* Itsenäinen ja oma-aloitteinen
* Huolellinen ja järjestelmällinen
* Palveluhenkinen


Muuta tietoa


* Aloitus: Marraskuu 2019
* Kesto: 12 kk, mahdollisuus jatkoon
* Sijainti: Oy Lindab Ab pääkonttori, Juvan teollisuuskatu 3, Espoo
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Oy Lindab Ab:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.


Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
MUUTA TIETOA
Oy Lindab Ab on kansainvälinen yhtiö, joka kehittää, valmistaa, markkinoi ja jakelee tuotteita sekä ratkaisuja, jotka yksinkertaistavat rakentamista ja parantavat sisäilman laatua. Yritys on perustettu Ruotsissa vuonna 1956 ja nykyisin toimii kansainvälisesti yli 30 maassa. Suomessa Lindab on toiminut vuodesta 1981 lähtien ja toimistot sijaitsevat Espoossa sekä Jyväskylässä.
Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1308349
  • Tehtäväalue: Markkinointi/mainonta
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Espoo