Haluaisitko työskennellä organisaatiossa, jossa tekemäsi työ on merkityksellistä ja sillä on suora vaikutus miljoonien ihmisten ja yritysten elämään? Ydinliiketoimintamme on data ja kuinka sitä voidaan hyödyntää auttamaan asiakkaitamme tekemään älykkäitä päätöksiä. Rakennamme yhdessä kulttuuria, jossa työkaverit kuvailevat meitä ystävällisiksi, ammattitaitoisiksi ja välittäviksi ja jossa sinua rohkaistaan haastamaan itseäsi. Liittymällä joukkoomme tulet mukaan missioomme rakentaa luottamusta jokaiseen päivään.
Digital Processes -liiketoiminta-alue keskittyy kiinteistö- ja asuntotietopalveluihin sekä Compliance-palveluihin (KYC / Know Your Customer). Digitaalisten palvelujemme avulla autamme asiakkaitamme rakentamaan automaattisia data- ja tietoprosesseja, jotta he voivat toimia ja harjoittaa liiketoimintaansa vaatimusten mukaisesti, kestävästi ja kannattavasti.
Liiketoiminta-alueemme muuttuu ja kehittyy jatkuvasti, mikä tarkoittaa, että kehitämme jatkuvasti uusia palveluita sekä kiinteistö- että KYC-ratkaisuissa vastaamaan asiakkaiden tarpeita.
Herättääkö tämä aihealue ja tällaisten asioiden kanssa työskentely kiinnostuksesi? Mikäli kyllä, niin nyt sinulla on oiva tilaisuus hakea meille tämän aihealueen tuoteasiantuntijaksi vakituiseen työsuhteeseen.
Mitä sinä tekisit?
Digitaalisten prosessien tiimin jäsenenä vastaat palveluidemme päivittäisestä toiminnasta ja olet myös tärkeässä roolissa kehitysprojekteissamme. Tärkeitä sidosryhmiäsi ovat myynti, asiakastuki, IT ja data-analyytikot.
Keskeisiin tehtäviisi kuuluu:
Mitä toivomme sinulta?
Toivomme, että sinulla on
Menestyäksesi tehtävässä kokemuksesta pankki-/rahoitus alalta olisi iso etu.
Miksi me?
Toimimme skaalautuvassa ja digitaalisessa liiketoiminnassa, jonka ytimessä on älykkyys. Jatkamme jännittävää matkaamme tullaksemme pohjoismaiseksi tietoyritykseksi, joka vahvistaa yhteiskuntaa älykkäästi. Täällä työskentelet korkean kehitysvaiheen ympäristössä, jossa pyrimme jatkuvasti parantamaan toimintatapojamme ja olemaan innovatiivisia palvelukehityksessämme. Yrityksemme on sertifioitu Great Place To Workiksi 2 vuotta peräkkäin, mikä osoittaa, että toimimme arvojemme mukaisesti We grow together, We care and dare ja We build trust.
Vietät päiväsi sitoutuneiden, välittävien ja osaavien kollegoiden parissa, jotka tukevat ja haastavat sinua. Ja jos teet samoin, sinusta tulee loistava kollega. Meille se, miten toimit ja käyttäydyt kollegoitasi ja ulkopuolisia sidosryhmiä kohtaan, on yhtä tärkeää kuin osaamisesi.
Meillä on laaja valikoima työsuhde-etuja, kuten lounasetu ja erittäin kattava hyvinvointipaketti. Työskentelemme hybridimallilla, jossa yhdistyvät sekä toimisto- että etätyön parhaat puolet. Toimistomme sijaitsee viihtyisässä Business Parkissa Helsingin Kalasatamassa, metroaseman välittömässä läheisyydessä.
Haluatko tutustua meihin hieman paremmin? Vieraile @lifeatenento Instagramissa.
Lisätietoja ja rekrytointiprosessi
Miltä prosessi näyttää?
Mikäli sinulla herää kysymyksiä tehtävästä tai Digitaalisista prosesseista liiketoiminta-alueena, otathan yhteyttä Vesa Arjovuohon, s-posti: vesa.arjovuo@asiakastieto.fi
ja/tai puh. 050 66976.
Odotamme innolla hakemustasi!