(Poistunut julkaisusta)

Tuoteasiantuntija / Myyjä
Accountor HR Solutions Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.2.2020

Hei myynnin ammattilainen, tule mukaan a+-tiimiimme!

Me Accountorilla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka.

Accountor HR Solutionsilla tarjoamme ohjelmistoratkaisuja palkanlaskennan, työajanhallinnan ja HR:n tarpeisiin. Asiakkaitamme ovat etenkin suuret ja keskisuuret kotimaiset yritykset ja ohjelmistoillamme hoidetaan yli 500.000 työsuhteen elinkaareen liittyviä palveluita. Olemme siis alallamme johtava toimija ja laadukkaalla palvelulla on suuri merkitys monen suomalaisen työntekijän sujuvan arjen kannalta. Tule mukaan tiimiimme kasvattamaan Suomen parasta työaikaratkaisua!

Mistä on kyse?
 
Etsimme nyt kasvavaan joukkoomme työaikaratkaisujen pariin Tuoteasiantuntijaa / Myyjää Jyväskylään!

Työssäsi toimit osana viiden hengen työaikaratkaisujen myyntitiimiä. Tässä roolissa yhdistyvät myyntityön tarjoamat haasteet ja ansaintamahdollisuudet sekä asiantuntijatehtävien monipuolisuus ja vaihtelu. Tehtäviisi kuuluu ensisijaisesti TyövuoroVelho- ja TuntiVelho-palveluiden myynti eli uusmyynti ja päivittäisiin tiedusteluihin vastaaminen. Markkinajohtajuutemme ansiosta suuri osa kaupoistamme on käynnistynyt asiakkaan omatoimisella yhteydenotolla. Pääasiassa asiakaskontaktit tapahtuvat puhelimitse ja etäneuvotteluina, yksittäisiä asiakaskäyntejä ja koulutustilaisuuksia lukuun ottamatta. Työtehtävä on pääasiassa puhelimitse tai etäneuvotteluina tapahtuvaa konsultointia ja ratkaisumyyntiä, joten toivomme että viihdyt puhelimitse tehtävän työn parissa. Myyntiprosessimme ovat laajoja kokonaisuuksia, joten tehtävä tarjoaa kehittymismahdollisuuksia sekä mielenkiintoisia projekteja pitkäksi aikaa.

Mitä odotamme sinulta?

Sovit tiimiimme, jos olet yhteistyökykyinen, vastuuntuntoinen ja myynti- sekä asiakaspalveluhenkinen. Nautit asiakkaiden haasteiden ratkaisemisesta ja asiakkaan odotusten ylittämisestä. Lisäksi arvostamme suuresti kokemusta seuraavista:

  • Ahkeraa, myynnillistä otetta ja näyttöä menestyksellisestä myyntityöstä
  • Kokemusta puhelimitse tehtävästä työstä
  • Asiakastuen ja kouluttamisen osaamista

Tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen. Työ alkaa sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian.

Millaista meillä sitten on työskennellä?

Katso mitä Testaajamme Jenni sekä Sovelluskonsulttimme Juho ovat asiasta mieltä. Kulttuurimme on avoin ja mutkaton, meillä on rehellinen tekemisen meininki! Vapautta ja vastuuta on sopivassa määrin. Työntekijöidemme hyvinvointi ja huolenpito on meille sydämen asia. Työskentelyämme ohjaavat arvomme; arvostus ja luottamus toisiamme kohtaan, sekä rohkeus tehdä asioita uudella tavalla, katse tulevaisuudessa.

Erilaisia urapolkuja ja kehittymismahdollisuuksia on yksikössämme sekä Accountor-konsernissa paljon, ja työssäsi pääset kehittymään päivittäin. Työntekijöidemme hyvinvointi ja huolenpito on meille sydämen asia, ja työskentelyämme ohjaavat arvomme; Arvostus ja luottamus toisiamme kohtaan, sekä rohkeus tehdä asioita uudella tavalla, katse tulevaisuudessa.

Me olemme tiimi: kannustamme, luotamme ja pidämme huolta toisistamme. Se tarjoaa kestävän pohjan ammatilliselle kasvulle ja jokaisen omien vahvuuksien löytämiselle. Olemme kyvykkäitä, ystävällisiä ja aina valmiina auttamaan työtovereita ja asiakkaita.

Voisimmeko sopia toisillemme?

Mikäli kiinnostuit tästä tehtävästä, jätä hakemuksesi pikimmiten, kuitenkin viimeistään 15.3.2020. Käsittelemme hakemuksia saapumisjärjestyksessä ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Esimiehemme Liisa O’Carroll vastaa mielellään kysymyksiisi sähköpostitse osoitteesta liisa.ocarroll@accountorhr.fi tai puhelimitse numerosta 0400 280 238.

Innolla odotamme uutta kollegaamme, paikkasi on jo katettu!

Me Accountor HR Solutionsissa luomme parempaa työelämää asiakkaillemme.  Uskomme, että hyvä henkilöstökokemus tuottaa erinomaista asiakaskokemusta. Siksi meillä onkin mahtavaa työskennellä! 

Accountor HR Solutions kehittää ja tarjoaa ensiluokkaisia sovellusratkaisuja työsuhteen koko elinkaaren sujuvaan hallintaan. Työmme ja asiakkaidemme arjen selkäranka on Mepco HRM-järjestelmäkokonaisuus sekä tarjoamamme työaikaratkaisut: TyövuoroVelho, TuntiVelho ja MaraPlan.  Työaikaratkaisuissa olemme Suomessa markkinajohtaja yksityisellä sosiaali- ja terveyspalvelu-, apteekki-, matkailu- ja ravitsemus- sekä kaupanaloilla. Palveluiden piirissä on noin 2100 asiakasta.

Lisätietoja työaikaratkaisuista:

 www.accountor.com/fi/finland/palvelu/tyovuorosuunnittelu-ja-tyoajanseuranta 

Tuotesivut:

 www.tyovuorovelho.com | www.tuntivelho.com | www.maraplan.fi

Accountor HR Solutions on osa kansainvälistä Accountor-konsernia. Accountor tarjoaa talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuja sekä ulkoistuspalveluja. Toimimme kehityksen kärjessä ja hyödynnämme työssämme uusinta teknologiaa asiakkaittemme prosessien digitalisoinnissa. Palveluksessamme on noin 2 500 ammattilaista 7 maassa, ja pääkonttorimme sijaitsee Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Vuonna 2018 Accountor Groupin liikevaihto oli 240 miljoonaa euroa.
 
Lähetä hakemus