Tuoteasiantuntija (Flexim), Abloy
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.11.2019
Haemme järjestelmäasiantuntijaa osaksi Abloyn ohjelmistopalvelut ja tuki-tiimiä heidän asiakkaiden työajanseurannan järjestelmien käyttöönottoon ja käytön tukeen. ABLOY Flexim -työajanseurannan ratkaisut ovat markkinajohtaja kotimaan markkinoilla. Työajanseurannan ohjelmistoratkaisut ovat murroksessa ja tulevat lähivuosina kehittymään merkittävästi.

Tehtäviisi kuuluu muun muassa asiakasyrityksemme asiakkaiden työajanseurantaohjelmistojen käyttöönotto, määrittely ja tukitehtävät sekä laskutusprosessimme tukeminen. Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta jonkin verran kokemusta palkanlaskennan ja/tai työajanseurannan tehtävistä ja järjestelmistä. Lisäksi on eduksi, mikäli TES-tulkitseminen sekä laskentasääntöjen tulkinnat ovat sinulle tuttuja.

Ideaalihakijamme on oma-aloitteinen taloushallinnon osaaja, joka omaa hyvän palveluasenteen.
Suhtaudut positiivisesti työn rutiineihin ja asiakkaiden kanssa toimimiseen. Paineensietokykyisenä tekijänä viihdyt työssä, jossa tarkkuutesi ja huolellisuutesi ovat arvossaan. Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittää omaa osaamista ja ammattitaitoa edelleen työajanseurannan ja ohjelmistoratkaisujen tukemi-sen parissa. Tukenasi sinulla on osaava ja mukava tiimi sekä työyhteisö.

Tehtävä on tilanteestasi riippuen joko osa-aikainen tai kokoaikainen ja solmitaan aluksi Staffpointin nimissä. Myöhemmin on mahdollista rekrytoitua asiakkaan organisaatioon.


Edellytämme sinulta

Tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa
Aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä
Aikaisempaa kokemusta palkanlaskennan ja/tai työajanseurannan tehtävistä ja järjestelmistä
Sujuvaa suomen ja englannin kielen osaamista
Oma-aloitteisuutta ja hyvää palveluasennetta
Hyvää paineensietokykyä


Tarjoamme sinulle

Mahdollisuuden kehittää omaa osaamista ja ammattitaitoa
Osaavan ja mukavan tiimin sekä työyhteisön tuen


Kiinnostuitko?

Mikäli kiinnostuit, hae paikkaa rekisteröitymällä hakijaksi osoitteessa www.staffpoint.fi ja liitä hakemukseen CV:si palkkatoiveineen.
Täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä ja käsittelemme hakemuksia koko hakuajan.
Sopimus tehdään valitun henkilön ja Staffpointin välille.


Lisätietoja

Linda Joyner
Rekrytointikonsultti, Toimisto, ICT, Call Center
StaffPoint Oy || Ruoholahdenkatu 14 || 00180 HELSINKI
045 788 169 95 || vaihde 030 047 2000
linda.joyner@staffpoint.fi || www.staffpoint.fi


Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1319441
  • Tehtäväalue: Taloushallinto/tilintarkastus
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 13.12.2019
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Espoo