(Poistunut julkaisusta)

TRANSPORT & AFTER SALES ASSISTENTTI
F9 Distribution Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 23.7.2020

Haemme kasvavaan ammattilaisjoukkoomme 
TRANSPORT & AFTER SALES ASSISTENTTIA

vakituiseen työsuhteeseen Tampereen konttorille. Työskentelet osana asiakaspalvelutiimiä hoitaen mm. kotimaan sekä ulkomaan lähetysten kuljetusjärjestelyitä, vienti- ja tuontidokumentaation valmistelua tullaukseen, sekä korvausvaateiden hoitamista. Lisäksi tehtävään sisältyy asiakaspalautteiden ja takuuvaihtolupien käsittelyä, sekä päämiespalautuksiin liittyvien järjestelyjen hoitamista. Tehtävässä käytät monia erilaisia järjestelmiä, joten toivomme sinulta hyvää peruspohjaa ja näppäryyttä tietotekniikan käytöstä. 

Tarjoamme sinulle haasteellisen ja mielenkiintoisen työtehtävän kasvavassa ja dynaamisessa yrityksessä.

Odotamme sinulta:

  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta tai työn kautta hankittua kokemusta
  • Sujuvaa englanninkielentaitoa
  • Hyvää organisointikykyä, järjestelmällisyyttä, kykyä työskennellä tiukkojen aikataulujen puitteissa sekä kykyä hallita laajoja kokonaisuuksia
  • Itsenäistä työotetta, jossa on sijaa myös tiimipelaamiselle

Minkälaista meillä on olla töissä? 
Työarki meillä on nopeatempoista, mutta sitäkin hauskempaa ja palkitsevaa. Pääset osaksi positiivista ja ammattitaitoista työyhteisöä ja työskentelemään it-alan uusimpien tuotteiden parissa yhteistyössä mielenkiintoisten kumppaneidemme kanssa. Tarjoamme sinulle erinomaiset mahdollisuudet kehittyä työssäsi, sekä kattavat työsuhde-edut.

Liity osaksi F9:n kasvutarinaa! Lähetä hakemuksesi sekä CV palkkatoiveineen 15.08.2020 mennessä osoitteeseen hakemukset@f9.fi Merkitse viestisi aihekenttään hakemasi tehtävänimike. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja täytämme tehtävän heti sopivan henkilön löytyessä, joten älä jää harkitsemaan vaan lähetä hakemuksesi jo tänään!