Trade- ja logistiikkaprosessien asiantuntija
Accountor Enterprise Solutions Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.5.2019

Accountor on kaikkea muuta kuin tavallinen palveluyritys. Konsernimme tarjoaa palkka-, talous-, IT- sekä HR-palveluja, kehittää oikeita prosesseja, sijoittaa oikeat ihmiset ja rakenteet oikeaan paikkaan ja tekee oikeita asioita parhaiden mahdollisten työkalujen ja ohjelmistojen avulla.

Meitä on yli 2500 työntekijää kahdeksassa eri maassa, ja keskeisen johtamisideologiamme Leadermentin avulla kehitämme paitsi asiakkaidemme liiketoimintaa ja tuloksia, ennen kaikkea omia työntekijöitämme.

Etsimme nyt trade- ja logistiikka prosessien asiantuntijaa asiakkaidemme liiketoiminnan kehittämistehtäviin hyödyntäen Microsoft Dynamics 365 -alustaa. Tässä roolissa päätehtävänä on auttaa asiakkaitamme maksimoimaan järjestelmän hyödyt omissa liiketoimintaprosesseissaan. Hankinta, varastonhallinta ja myynti ovat useissa asiakasratkaisuissamme avainroolissa ja oma osaamisemme alueilla on ratkaisevaa asiakastyytyväisyyden näkökulmasta. Yhtenä päivänä voit olla määrittelemässä varastonarvostus laskentaa asiakkaalla, jonka toiminnassa materiaalivirtojen hallinta on avainasemassa. Seuraavana päivänä voit olla taas keskustelemassa investointiprojektien hankinnasta suuren rakennuttaja asiakkaan kanssa. Toteutat projektit yhdessä teknisten henkilöiden kanssa ja testaat toteutuksen yhdessä asiakkaan kanssa.

Jotta ratkaisukonsultin työ sujuu mallikkaasti, toivomme sinulla

  • paloa laajentaa omaa osaamista
  • hankinta-, varastonhallinta-, logistiikka-, sekä myyntiprosessit ovat sinulle tuttuja
  • osaat Dynamics liiketoiminta-alustasta perusteet ja olet halukas kasvattaman osaamistasi
  • nautit työskentelystä projektiryhmässä ja erilaisten kollegoiden ja asiakkaiden kanssa

Haluamme tarjota sinulle näköalapaikan liiketoiminnan kehittämiseen modernien teknologia-alustojen avulla, mahdollisuuden oppia alan parhailta asiantuntijoilta ja toimia uusimpien teknologioiden parissa. Meillä on myös erinomaiset edut, muun muassa kattava sairaskuluvakuutus, matkavakuutus, tulospalkkiojärjestelmä, sairaan lapsen hoitopalvelu, etätyömahdollisuus, liikunta- ja kulttuuripalveluita, laadukkaat työvälineet ja puhelin- ja autoetumahdollisuus.

Lisätietoja tehtävästä antaa tiimipäällikkö Janne Laurila puhelinnumerosta 040 733 6681 tai janne.laurila@accountorenterprise.fi. Saat Jannen kiinni puhelimitse 27.5 klo 14-15 ja 3.6 klo 10-11.

Kiinnostuitko? Jätä hakemuksesi ja cv:si linkin kautta viimeistään 9.6.2019. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydettyä, joten haethan tehtävään heti, mikäli saimme kiinnostuksesi heräämään! 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1269881
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Espoo, Turku, Tampere