(Poistunut julkaisusta)

Toimitusjohtajan sihteeri/johdon assistentti
Metos Oy Ab

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.5.2019

                

                                                   Tule meille töihin! 

                           TOIMITUSJOHTAJAN SIHTEERI/JOHDON ASSISTENTTI

Tässä tehtävässä pidät monet asiat ja tilanteet järjestyksessä, jotta toimitusjohtajan ja muun johdon arki on mahdollisimman sujuvaa. Tehtäviisi kuuluu mm. toimitusjohtajan ajankäytön organisointi, sisäisten kokousten ja asiakastapaamisten järjestelyt kotimaassa ja ulkomailla ja matkajärjestelyt useille henkilöille.

Monipuolinen, monesta osa-alueesta koostuva ja rutiinejakin sisältävä tehtävä vaatii sinulta halua auttaa toisia arjessa ja muuttuvissa tilanteissa, hyvää organisointikykyä ja aikatauluissa pysymistä.

Koulutuksesi (AMK) ja vahva käytännön kokemuksesi kansainvälisessä ympäristössä vastaavissa tehtävissä antavat sinulle hyvät valmiudet tehtävään. Osaat käyttää työssäsi Office 365 -työkaluja. Kansainväliset kontaktit edellyttävät sinulta englannin ja ruotsin kielen taitoa.

Toivomme, että olet kokemusta omaava käytännön tekijä, tartut toimeen, joustat tarvittaessa ja pystyt venymään tiukoissakin aikatauluissa. Hyvät yhteistyötaidot, oma-aloitteisuus, itsenäinen työskentelyote ja positiivinen asenne kuvaavat sinua ja toimintatapaasi.   

Tehtävässä pääset näyttämään osaamisesi ja tekemään yhteistyötä ammattikeittiöiden osaajien kanssa Suomessa ja muissa Metos-maissa. Toimistomme on Keravalla, jonne pääset helposti monelta suunnalta. Tervetuloa, otamme uudet metoslaiset ilolla vastaan!

Kerro meille itsestäsi täyttämällä hakemus ja liitä CV perjantaihin 31.5.2019 mennessä. Toimi nopeasti, aloitamme haastattelut mahdollisimman pian. Tavoitteenamme on, että voit aloittaa meillä elokuussa.

Lisätietoja tehtävästä antaa henkilöstöjohtaja Jenni Kosonen, puh. 040 5607556 tiistaina 21.5, klo 13.00-14.00 ja keskiviikkona 22.5, klo 16.00-17.00. Soita ja kysy tarkemmin tehtävästä.