(Poistunut julkaisusta)

Toimitilapäällikkö
Realia Group Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.1.2019

Haemme Helsinkiin Pitäjänmäen pääkonttorillemme Corporate Real Estate Management –tehtäviin

TOIMITILAPÄÄLLIKKÖÄ

konsernin hankinnan tiimiin.

Vastaat Realia Group -konsernin toimipisteiden toimitila-asioiden johtamisesta, kehittämisestä ja koordinoinnista valtakunnallisesti osana konsernimme hankinnan tiimiä. Toimit yhteistyössä eri liiketoimintojen liiketoimintajohdon ja yksiköiden vetäjien sekä yhteistyökumppanien kanssa. Vastaat toimipisteverkostosta teknisestä, taloudellisesta ja toiminnallisesta näkökulmasta sekä uusien toimitilojen arvioinneista ja valinnoista liiketoiminnan kanssa. Lisäksi vastuullasi on nykyisten tilojen kehittäminen ja ylläpito vuokranantajien kanssa. Pidät langat käsissäsi toimipisteverkoston hallinnoinnin osalta ja kokoat konsernitasolla yhteen liiketoiminnan vuosisuunnitelmat. Vedät ja koordinoit muutoshankkeita ja toimitilakonseptien kehittämistä.

Vastuualueellesi kuuluvat tehtävät edellyttävät perehtyneisyyttä toimitilojen muutostöistä ja näiden projektinjohtamisesta. Edellytämme kykyä ottaa laaja-alaisesti eri näkökulmat huomioon toimipisteverkoston kehittämisessä, tärkeitä näkökulmia ovat esimerkiksi ympäristömyönteisyys, energiatehokkuus, toimiston palveluilme sekä työympäristö ja -viihtyvyys, kokonaistaloudellisuus, liiketoimintamme muutostarpeet ja toimitilamarkkinan muutosten ennakointi.

Sinulla on jo vuosien kokemus kiinteistö- ja toimitila-asioiden hallinnoinnista ja johtamisesta. Ymmärrät toimivien, tilatehokkaiden ja palveluilmeeltään yhtenevien toimistoratkaisujen tärkeyden liiketoiminnalle. Olet aktiivinen, ripeäotteinen, analyyttinen ja hahmotat kokonaisuuksia monipuolisesti. Pidät monialaisesta yhteistyöstä ja sinulla on hyvät sidosryhmäverkostot.  Kommunikoit sujuvasti suomeksi ja englanniksi. Osaat johtaa toimittajayhteistyötä yhdessä Realia Group -konsernin ammattilaisten kanssa ja luoda uutta. Lisäksi sinulla on valmiudet viedä asiat käytäntöön ja hoitaa järjestelmällisesti myös rutiinit sekä hallinnollisia asioita.    

Tarjoamme sinulle monimuotoisen ja haasteellisen työkentän hankinnan tiimissämme.  Tehtävän kautta saat mahdollisuuden kehittää ja kehittyä työssäsi sekä oppia lisää kiinteistöalasta. Saat käyttöösi ison konsernin kilpailukykyiset edut sekä ammattitaitoiset tekijät yhteistyöhön kanssasi. 

Hae tehtävää 27.1.2019 mennessä osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?62432b8d. Liitä mukaan ansioluettelosi sekä palkkatoiveesi. Laitathan hakemuksesi pian, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana.

Lisätietoja tehtävästä antaa konsernin hankintapäällikkö Kati Lepänaho, puh. 040 838 2343 keskiviikkona 9.1 klo 10-11 ja perjantaina 11.1 klo 13-14.